۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
روحانی و خاتمی یا رئیسی؛ کدام یک مدرک ندارند؟

در جریان مناظرات یکی از نامزدها به رئیسی اتهام سواد کم و نداشتن مدرک را زد، حال آنکه بررسی ها چیز دیگری نشان میدهد.

به گزارش تحریریه، با دقت در دو مناظره انجام شده می توان به درستی چند وظیفه شوم و ناجوانمردانه تخریب گران جریان انقلابی را که تنها راه تحول اساسی و مدیریتی و برون رفت از مشکلات در کشور است را می توان مشاهده نمود.

۱.به آقای مهرعلیزاده، تخریب چهره آیت الله رئیسی واگذار شده و نامبرده با تاکید باطل بر مطلبی باطل تر که هم خودش و هم کارگردانانی که به او آموخته اند کاملا می دانند که این سید انقلابی فرهیخته، هم مجتهد مسلم در حوزه و هم دارای درجه دکتری phd مصوب و کاملا قانونی در دانشگاه و نظام آموزش عالی بوده  و چیزی به نام مدرک معادل و مانند آن، کاملا عاری از حقیقت است.علاوه بر این که بی احترامی علنی به تحصیلات در حوزه، نشان از کینه دیرینه غربگرایان و اصلاح طلبان فتنه گر بر علیه طلایه داران و بزرگان علوم حوزوی که همواره، پشت و پناه ملت بوده اند دارد.

۲.تناقض عجیب مدعیان غربگرا که اصلا به روی خودشان نمی آورند این است که سید محمد خاتمی که دکترا نداشت را از همان ابتدا، دکتر نامیده و نه خودش و نه همین دوستانش، لام تا کام، به روی خود نمی آوردند و جالب تر آن که از سال ۵۸ به بعد، به حسن روحانی نیز دکتر می گفتند در حالی که دقیقا می دانستند که او در آن زمان دکترا نداشته و خدشه در مدرک دکترایی که سال ها بعد گرفت با رساله اقتباس شده از دیگری نیز در کمیسیون تحقیق و تفحص ثابت گردیده است.

۳.این که آیت الله رئیسی با بزرگواری، حیاء انقلابی و روحیه مومنانه، از وقت قانونی خود در پاسخ به توهین و افتراء علیه خودش گذشت نیز، تخریب گران وی را پشیمان نکرد زیرا حقد و کینه علیه این سید والانسب فساد ستیر، چیزی نیست که با منافع شهوت پرستان قدرت و ریاست، همخوانی داشته باشد.

۴.بیراه نیست که می بینیم، جرائم خود و رفقایشان را به جریان انقلابی و شخص رئیسی نسبت می دهند در حالی که معظم له، در همین مناظره ها، صریحا از فضای مجازی و پهنای باند، جلوگیری از فلترینگ و ...، به شکل اصولی، اساسی و ضابطه مند دفاع می کند. موارد فوق، ثابت می کند که جریان سالوس نمای غربگرا و اصلاحات، مانند همیشه، به دنبال استفاده ابزاری و فریب جامعه برای اخاذی هدفمند آراء هستند.

۵.از اینجا پی به جمله حکیمانه امام خمینی ره می بریم که به تعبیر خودشان، اصرار به حذف غربگرایان فاسد داشتند. واقعا با چنین مطلب صریح آن حضرت، چگونه برخی با انتساب به بیت امام، در مسیر غربگرایان حرکت می کنند؟! فاعتبروا یا اولی الابصار

پایان/

۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 10486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • US ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      2 5
      درود بر میر دلها
    • IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
      1 2
      این چرندیات چیه میگی