ابوالمشاغل سازمان اقتصادی کوثر با 6 سمت در هیات مدیره شرکت ها

افشاگری محمدرضا اسکندری نشان می دهد که محسن مهرعلیزاده با 6 سمت در شرکت های زیرمجموعه کوثر، ابوالمشاغل این سازمان وابسته به بنیاد شهید بوده است.

به گزارش تحریریه، محمدرضا اسکندری وزیر جهاد کشاورزی در کابینه نهم محمود احمدی نژاد با انتقاد شدید از محسن مهرعلیزاده که خود را دکترای مهندسی اقتصاد معرفی می‌کند، گفت: این فرد زمانی هم‌زمان مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و مدیرعامل صندوق اندوخته شاهد و نیز رئیس هیأت مدیره چندین شرکت بود و من سازمان را از ایشان تحویل گرفتم که کاملاً ورشکسته بود.

وی افزود، مهرعلیزاده برای خودش در 6 شرکت زیرمجموعه سازمان کوثر حکم زده بود و یک شرکت بزرگ خصوصی نیز داشته که مصداق وجود تعارض منافع است.

وی با بیان اینکه چگونه می‌شود یک فرد در دو سازمان مدیرعامل باشد، گفت:‌ این فرد به خودش حکم زده و سمت داده است و مدرک خود را نیز از آلمان به صورت پروازی گرفته و به این دلیل ادعا می‌کند که طرح‌های اقتصادی آن کشور را اجرایی خواهد کرد، اما این جای سؤال است که فردی که در مقیاس سازمان خطاهای بزرگ انجام می‌دهد، در مقیاس کشور اگر رئیس‌جمهور باشد چه کارها می‌کند؟

ظاهرا اسکندری در مورد مدرک مهرعلیزاده اشتباه می کند، زیرا مهرعلیزاده مدرکی دریافت نکرده و موفق به اتمام تحصیلات نشده است.

پایان/

۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
کد خبر: 10497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فرزند شهید IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      0 0
      تو خودت چی نه ماه سهم‌های بنیاد شهید در بورس نابود شدند
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      1 0
      سلام اولا مهر علیزاده 12 سال پیش اونجا بوده و ممنوعیت چند جا هیات مدیره نبوده و سازما ن اقتصادی کوثر شرایط خوبی در زمان ایشان داشت ثانیا لطفا پیگیری کنید که شرکت داروگر وابسته به کوثر در زمان ا اسکندری چرا و با دلالی چه کسی به بخش خصوصی واگذار شد و چرا علیرغم اینکه خریدار پس از سه سال پول اندک خرید داروگر را نداد اقای اسکندری روغن نباتی جهان را نیز به همون خریدار واگذار کرد و جالب اینکه این شرکتها بیش از 80 درصد کارگران را بیرون کرده اند و الان 20 درصد ظرفیت کار می کنند و اقای اسکندری فرا ر بهجلو می کند