فهرست 11 نفره همتی در زندان هستند/دولت روحانی جلوی 1.5 میلیون ازدواج را گرفت

امیدی شهرکی گفت، فهرست 11 نفره همتی در زندان هستند و با دولتی طرفیم که با بدعملی و بی عملی جلوی 1.5 میلین ازدواج سالانه را گرفت.

به گزارش تحریریه، مجید امیدی شهرکی در جمع دانشجویان ستاد مردم یاران با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری و مشارکت حداکثری، اظهار داشت: اگر در انتخابات پیش رو مشارکت بالایی رقم بخورد برنده اصلی مردم و نظام هستند و به پشتوانه رای مردم دولتی قوی که توانایی حل مسائل و مشکلات مردم را دارد در عرصه اجرایی کشور شکل خواهد گرفت.
وی افزود: اگر مردم حضور آگاهانه و حداکثری داشته باشند به پشتوانه رأی مردم، شاهد آبادانی و رفاه در کشور خواهیم بود.

جانشین ستاد کشوری مردم یاران در بخش دیگری از این سخنان گفت: بیشترین مشارکت در انتخابات در سال 88 بوده است که اگر به خوبی پیش می رفت، جهشی در کشور ایجاد می شد که کسی به گرد ایران نمی رسید و پیوست اقتدار در دنیا برای ما عزت و اقتدار می آورد اما بعد از اینکه هشت ماه فتنه اتفاق افتاد، مقبولیت به خطر افتاد و رفتارها در مجامع بین المللی تغییر کرد و معادلات به گونه ای دیگر پیش رفت در حالیکه اگر فتنه نبود مطمئنا دولت مقتدر می توانست عزت و رفاه را برای مردم به ارمغان بیاورد.

وی در ادامه بیان کرد: مردم حق دارند ناراضی باشند اما اگر رای ندهند اسلامیت و جمهوریت کشورمان زیر سوال می رود کشوری که اینقدر شهید داده و سختی کشیده، در صورت عدم مشارکت دچار مشکل خواهد شد.

امیدی شهرکی با بیان اینکه با رمز عملیات برجام، 8 سال در کشور هیچ اتفاقی نیافتاد، تصریح کرد: در هشت سال تمام ساختارهای کشور را به چالش کشیدند و هیچ کس نفهمید نتیجه آن شد که هیچ سرمایه گذاری انجام نشد و هیچ اقدامی در جهت رفع مشکلات مردم انجام نشد و امروز جوانان امید ندارند چون برجام همه چیز را تعطیل کرد.

وی در ادامه اشاره کرد: سالی یک میلیون مسکن نیاز داریم با ساخت مسکن بیش از ۲ هزار صنف به صورت مستقیم و غیر مستقیم راه می‌افتد همه امکانات و مصالح و زیرساخت ها را هم در داخل داریم و تولید کننده هستیم اگر مسکن را می ساختند سالی یک میلیون و پانصد هزار ازدواج صورت می گرفت و سه میلیون جوان ازدواج می کردند اما انجام نشد در نتیجه این جوانان به تجرد مطلق می رسند و پسران و دختران به بدبختی می رسند و دچار افسردگی و مشکلات بسیار می شوند.

جانشین ستاد کشوری مردم یاران در بخش دیگری از این سخنان اظهارداشت: امروز مردم از فقر گذشته اند و گرسنه هستند امروز کارت ملی خود را گرو می گذارند تا نان بگیرند و گرسنه نباشند.

رئیسی درک درستی از وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور دارد

امیدی شهرکی با انتقاد از رفتار برخی نامزدها در مناظره ها گفت: این لیستی که آقای همتی در مناظره به آقای رئیسی داد همه در زندان هستند و آقای رئیسی برای آنها پرونده تشکیل داده و رسیدگی کرده است.

وی با اشاره به اینکه آقای رئیسی نگاه انقلابی و میدانی دارد، اظهارداشت: عملکرد آقای رئیسی به خصوص در قوه قضائیه مشخص است آقای رئیسی فردی است که درک درستی از وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور دارد و فرد بی اطلاع نیست، عمق فاجعه را در قوه قضائیه درک کرده و به همین دلیل وقتی به استان می رود در کارخانه ها حضور می یابد و به گمرک سر می زند اما ماخوذ به حیا است و با آرامش رفتار می کند زیرا می داند مردم از درگیری خسته شده اند. تنها کسی که در مناظرات قول نداد آقای رئیسی بود این امتیاز بالا و هوشمندی آقای رئیسی بود زیرا نباید قول بدهید باید کار کنید باید بر اساس وضعیت کشور اقدام کنید.

جانشین ستاد کشوری مردم یاران اظهار امیدواری کرد با دولتی مردمی و استفاده از همه ظرفیت ها ایرانی قوی در خور شأن و نام ملت بزرگ ایران بسازیم و شاهد زندگی عزتمندانه مردم باشیم و گفت: باتوجه به روندی که از زندگی ٤٠ ساله آیت اله دکتر رییسی شاهد هستیم ایشان هیچوقت مقهور پست و مقام نشدند و همچون مردم عادی زندگی کردند و جز محدود مدیران ارشدی هستند که هیچ یک از اعضای خانواده و نزدیکان از جایگاه ایشان سوء استفاده نکردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تمام ظرفیت ها و استعدادهای نیروی انسانی در کشور برای رسیدن به رفاه و معیشت و اقتصاد مطلوب در کشور وجود دارد خاطرنشان کرد؛ سوءمدیریت و بی تدبیری دولت فعلی بزرگترین مانع بر سر راه تحقق مطالبات مردم در داشتن شغل و مسکن و یک زندگی آرام است.

پایان/

۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
کد خبر: 10631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =