سرنوشت یک میلیارد یورو برای مبارزه با کرونا مشخص می شود

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته جاری به بررسی نحوه اختصاص و هزینه کرد مبلغ یک میلیارد یورو از محل صندوق توسعه ملی برای مبارزه با بیماری کرونا خواهد پرداخت.

به گزارش تحریریه، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی طی هفته جاری در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ( 6 و 8 تیر ماه) در نوبت عصر جلسه خواهد داشت.

این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه، به بررسی و اتخاذ تصمیم پیرامون مشکلات برخی از دستگاه های اجرائی ناشی از اجرای اجزاء (1) و (7) بند (الف) تبصره (12) قانون بودجه سال 1400 کل کشور و طرح قانون اختیار به دولت جهت کمک به پروژه های زیربنایی در برنامه، بودجه و محاسبات می‌پردازد.

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در نشست روز سه شنبه خود، رسیدگی به موضوع نحوه اختصاص و هزینه کرد مبلغ یک میلیارد یورو از محل صندوق توسعه ملی برای مبارزه با بیماری کرونا براساس درخواست انجام تحقیق و تفحص آقایان احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول و تقاضای اعمال ماده (234) آقای مهدی عسگری نماینده کرج و اشتهارد را در دستور کار خود دارد.

همچنین کمیته‌های اقتصادی و امور اجتماعی و فرهنگی این کمیسیون روز یکشنبه صبح طرح تسری فوق العاده خاص کارمندان سازمان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به کارکنان اداری قوه قضائیه در برنامه، بودجه و محاسبات را بررسی می کند. کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس روز سه شنبه ظهر طی جلسه ای به بررسی گزارش تفریغ بودجه سال 1398 کل کشور  خواهد پرداخت.

منبع: خانه ملت

پایان/

۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
کد خبر: 10922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =