سیاست دولت بایدن برای تضعیف جمهوریخواهان

دولت جوبایدن تلاش دارد تا با استفاده از ابزارهای مالیاتی، جنسیتی و نژادی، کار «دونالد ترامپ» را در ایالت های جمهوریخواه قبل از انتخابات بعدی کنگره و ریاست جمهوری یکسره کند.

به گزارش تحریریه، «فیلیپ جیرالدی» مدیر اجرایی «شورای منافع ملی» آمریکا اعتقاد دارد بسیاری از سیاستمداران آمریکایی در تمام سطوح دولتی به این باور رسیده اند که پول شما پول آنهاست. نرخ مالیات فدرال، ایالتی و محلی هر ساله و اغلب به دلخواه و براساس دلایلی که مقامات منتخب و مدیران مالیاتی آنها را مهم می دانند، تعیین می شود.

قبل از انتخابات امیدها و وعده های واهی توسط دموکرات ها پیشنهاد می شود اما از آنجا که در حال حاضر این حزب قدرت را در اختیار دارند، این اقدامات آنان واقعا برای مودیان آمریکایی هزینه دارد. بخاطر داشته باشید که پیشنهادهای حزب دموکرات که اکنون مطرح شده اند، متوجه حوزه های انتخابیه خاصی می شود که حزب در تلاش است آنها را به ائتلافی بی نظیر تبدیل کند. ائتلافی که تلاش های جمهوری خواهان برای بازیابی کنگره یا ریاست جمهوری را بی اثر خواهد کرد. فعالیت مشابهی در سطح ایالتی و محلی در حال انجام است. هیچ توجهی به این واقعیت وجود ندارد که حداقل از لحاظ تئوریک دولت باید به نفع همه شهروندان کار کند نه فقط بخشی انتخاب شده از آن که از این پس برای ارائه رای به آنها نیاز دارد. سیاستمدارانی که سیستم را با این ذهنیت دستکاری می کنند باید به زندان فرستاده شوند اما افسوس که در سیستم ایالات متحده هیچ کس مجازات نمی شود.

در دوره دموکرات ها، کل فرآیند توزیع غنایم حاصل از قدرت توسط مهندسی اجتماعی، یعنی نژاد و جنسیت انجام می شود. یکی از اولین اقدامات «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا در هنگام روی کار آمدن پیشنهاد پرداخت های ویژه و مشوق های دیگر برای کشاورزان سیاه پوست بود که به گفته دولت وی آنان برای سال ها و به طور منظم از دریافت وام محروم بودند. به نظر ناراحت کننده است که دلارهای مالیاتی فدرال فقط برای حمایت از یک گروه نژادی استفاده می شد اما به نظر نمی رسید حتی یک نفر از حزب دموکرات هم مخالف این تصمیم باشد.

خوشبختانه، دادگاه فدرال در پرونده ای که توسط یک کشاورز سفیدپوست مطرح شد، ادعا کرد که کمک‌های دولت با در نظر گرفتن نژاد خلاف قانون اساسی است زیرا اصل «حمایت برابر تحت قانون» را نقض می کند، این ادعا رای مطلوبی به دست آورد. با این وجود دموکرات ها همچنان به برنامه خود برای گره زدن سیاه پوستان به ائتلاف خود ادامه می دهند. حتی اگر این اقدام به معنای ایجاد سیستمی باشد که آشکارا و حتی به طور شفاف غیرمنصفانه باشد.

یکی از عجیب ترین اخبار چند هفته اخیر این بود که وزارت دفاع هزینه جراحی تراجنسی برای آن دسته از مردان بیولوژیکی را که می خواهند زن شوند و بالعکس، پرداخت خواهد کرد. فرد می‌تواند صادقانه بپذیرد که افراد تغییر جنسیت داده ای در سرویس های نظامی وجود دارند و آن‌ها شایسته احترام هستند، اما این فراتر از آن است. کاخ سفید نیز با تبلیغات در بیانیه ای اعلام کرد که رئیس جمهور بایدن معتقد است که هویت جنسیتی نباید مانعی برای خدمت سربازی باشد و قدرت آمریکا در تنوع آن دیده می شود.

این بیانیه مانند بسیاری از بیانیه های امضای فرمان اجرایی که از کاخ سفید بایدن بیرون می آید، کاملا مزخرف است. از نظر تاریخی موثرترین نیروهای جنگی از انسجام بالایی برخوردار بوده و از تنوع برخوردار نیستند و دشوار است تصور کنید که منافع ملی آنها در داشتن ارتشی که قادر به جنگ نیست چه خواهد بود.

بخاطر داشته باشید که مالیات دهندگان ایالات متحده بار این بودجه عظیم و رو به رشد به اصطلاح دفاعی را تحمل می کنند و معتقدند که این بودجه برای محافظت از ایالات است نه تغییر جنسیت شهروندان آمریکایی که ممکن است به طور مشخص برای بهره مندی از منافع این طرح در ارتش ثبت نام کنند.

پایان/

۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰
کد خبر: 11036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =