لغو بخشنامه معاون اول رئیس جمهور درباره افزایش حقوق مدیران

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: طبق اخبار واصله بخشنامه معاون اول رئیس‌جمهور درباره افزایش حقوق مدیران در هیأت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس رد شده و این موضوع طی روزهای آتی به هیأت دولت ابلاغ خواهد شد.

به گزارش تحریریه، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بخشنامه معاون اول رئیس‌جمهور درباره افزایش حقوق مدیران گفت: هیأت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس این موضوع را مورد بررسی قرار داده و پیگیری‌های انجام شده و خبرهای واصله از لغو این بخشنامه در این هیأت حکایت دارد و این موضوع طی روزهای آینده به هیأت دولت ابلاغ خواهد شد. 

وی افزود: پس از سرگیری مجدد جلسات علنی مجلس از 27 تیرماه تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در صحن مجلس به رأی گذاشته خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: با تصویب طرح تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در صحن کار بررسی‌ها در مورد حقوق‌های نجومی شروع خواهد شد و تمام کسانی که حکم این حقوق‌ها را صادر کرده و دستور به پرداخت این حقوق‌ها داده‌اند و نیز تمام کسانی که این حقوق‌ها را دریافت کرده‌اند همگی باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

اخیراً اسحاق جهانگیری با صدور بخشنامه‌ای عنوان کرده که سقف در نظر گرفته شده برای حقوق پرداختی به کارکنان دولت در قانون بودجه 1400 که به میزان 2.5 میلیون تومان است شامل سقف پرداختی نمی‌شود و فقط شامل پایه حقوق می‌شود و سایر پرداختی‌ها هیچ سقفی ندارد.

پایان/

۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۶
کد خبر: 11343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 6
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      1 1
      مسخره با این نحوه درج خبر لغو بخشنامه معاون اول رئیس جمهور درباره افزایش حقوق مدیران کی لغو شده؟؟؟؟؟؟؟
    • محمد IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      0 0
      چرا کسی به مسله بازنشستگان صندوق نفت رسیدگی نمی کند فقط حرف آقا هیچ همسان سازی حقوق ویا متناسب سازی صورت نگرفته اصلاً سقف و کف حقوقها اختلاف زیادی پیدا کرده این بی عدالتی است صندوق نفت بودجه اش مستقل می باشد چرا به بازنشستگان کد 23هیچ رسیدگی نمی شود این عین بی عدالتی است دریک مجموعه یکی 20ملیون یکی 7ملیون دریافتی داشته باشد این کجای مساوات وبرابری است اینقدر اختلاف حقوقی برای چی چند مدیران صندوق خودشان بازنشسته نفت هستند و نجومی بگیر رسیدگی شود
      • بازنشسته کشوری IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
        0 0
        اوووو هفت میلیون والا بقیه مردمم هستند به اونا رسیدگی کنید
    • مهدی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      1 0
      حقوق های نجومی هم چندسال قول برچیدنش رادادن فکرمی کنید عملی شده..؟
    • علی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      1 0
      باید اختلاف بین حقوق کارکنان ادارات و سازمانها یکسان سازی شود . همه درآمد ادارات و سازمانها به خزانه بره و بطور مساوی تقسیم بشه . نه اینکه هر سازمانی درآمد خوشو ببره تو فیش حقوقی کارکنان خودش
      • NL ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
        0 0
        سالها قبل برای اینکه نفت تبدیل به قلک دولت نشود آنرا به شرکت تبدیل کردند غافل از اینکه هم قلک دولت خواهد شد و هم دست مسئولان را در پر کردن جیب آقازاده ها و نمایندگان سابق مجلس باز خواهد کرد.