۱۲ هزار فوتی پس از تزریق واکسن، 1000 مورد سقط جنین و ...

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا اعلام کرد ۱۰ هزار و ۹۹۱ فوتی و ۵۵۱ هزار و ۱۷۲ عارضه جانبی بر اثر تزریق واکسن کرونا به ثبت رسیده است؛ ضمن آنکه نزدیک به هزار نوزاد هم به پس از تزریق واکسن به مادران باردار سقط شدند.

به گزارش تحریریه، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا (CDC) داده‌های بیشتری را در سیستم گزارش برنامه جانبی واکسن (VAERS) که یک پایگاه اطلاعاتی دولتی آمریکا است، منتشر کرد و اکنون اعتراف می‌کند که گزارش‌هایی درباره فوت نزدیک به ۱۲ هزار تن بر اثر واکسیناسیون  طی یک دوره ۷ ماهه دریافت کرده‌اند؛ واکسن هایی که در دسامبر گذشته از سوی اداره غذا و دارو مورد تایید قرار گرفت.

این شامل ۹۹۷ مرگ در بین کودکان متولد نشده است که جدا از ۱۰ هزار و ۹۹۱ فوتی ثبت شده است. نوزادانی که بر اثر فوت مادرانی که واکسیناسیون شده، فوت کرده اند.

اکنون ۵۵۱ هزار و ۱۷۲ عارضه جانبی ثبت شده است که شامل ۹ هزار و ۲۷۴ معلولیت دائمی، ۵۹ هزار و ۴۰۳ مورد مراجعه به اورژانس، ۳۰ هزار و ۷۸۱ مورد بستری در بیمارستان و ۸ هزار و ۸۳۱ مورد جراحات تهدید کننده جانی است.

طبق گزارش «Health Impact News»، شما یک رسانه جمعی پیدا نخواهید کرد که این آمارهای دولتی را گزارش کند، زیرا این اطلاعات با بیشترین سانسور در ایالات متحده مواجه می شود.

شما نه تنها این اطلاعات گزارش شده را در رسانه های جمعی پیدا نخواهید کرد، بلکه مقالاتی با عنوان «بررسی واقعیت» را خواهید یافت که سعی دارند این آمار را با بیان اینکه وجود این گزارش ها «نسبت میان علت و معلول را اثبات نمی کند» انکار کنند.

با این حال، در نظر گرفتن این نکته ضروری است که این مرگ های ثبت شده طی ۷ ماه گذشته به طور تقریبی دو برابر مرگ های ثبت شده توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا ناشی از واکسیناسیون از زمان شروع ثبت چنین آماری از سال ۱۹۹۰ است.

مرکز ملی اطلاعات واکسن «Medalerts.org» جایگزینی برای موتور جستجوی رسمی برای پایگاه داده دولت VAERS به شما امکان می دهد از یک ژانویه سال ۱۹۰۱ تا ۳۰ نوامبر ۲۰۲۰ جستجو کنید، که آخرین ماه قبل از مجوز استفاده اضطراری برای واکسن های کووید ۱۹ در مجموع ۶ هزار و ۲۵۵ مورد مرگ و میر ناشی از همه واکسن های ثبت شده است.

موضع دولت ایالات متحده در مورد این ۱۲ هزار مرگ و نیم میلیون اثر جانبی ثبت شده در بین کسانی که تصمیم گرفته اند یکی از این واکسن های آزمایشی را طی ۷ ماه گذشته دریافت کنند، چیست؟

خانه به خانه بروید و سعی کنید افراد بیشتری را متقاعد کنید که واکسن های کووید ۱۹ را تزریق کنند زیرا شرکت های دارویی تولید کننده این واکسن ها اکنون آزمایشات خود را به سمت کودکان خردسال و زنان باردار گسترش می دهند.

اگر باردار هستید یا بچه دارید نیازی نیست به این رنج ها تن دهید. در اینجا داده های زیادی وجود دارد که نشان می دهد این واکسن ها چقدر کشنده هستند.

حذف کردن این آمار که تنها بخشی از آنچه را که در واقع در جامعه اتفاق می افتد نشان می دهد، مطمئنا یک عمل مجرمانه است که منجر به نسل کشی می شود.

این یک مساله فراحزبی است زیرا حتی یک فرماندار ایالات متحده از یک کشور آبی یا قرمز برای جلوگیری از این تزریقات در زنان باردار یا کودکان اقدامی نکرده است. آنها همه در این قتل عام همدست هستند و باید به جرم این جنایات دستگیر و محاکمه شوند.

پایان/

۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰
کد خبر: 11467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • US ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      1 2
      اگر ایجاد ویروس کار خود آمریکا بود و حالا هم در داخل واکسن های خودش چیپ کامپیوتری میگذارد که مردم ایران را کنترل کند و این اطلاعات حتی به دست چینی ها هم نرسیده و فقط ژن های مرغوب ایران و کره شمالی آنرا کشف کرده اند چطور است که نمیتواند جلوی یک ارگان داخلی خودش را بگیردکه این اطلاعات را افشا نکنند؟
    • شهاب IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      0 1
      واکسن برکت چطور اوارض نداره؟؟؟؟
      • داوود IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
        0 0
        اوارض؟! شما نگران نباش. به شما هیچ آسیبی ممکن نیست برسه.