آب خلیج فارس به صنایع شهربابک منتقل می شود

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی شروع پروژه انتقال آب خلیج فارس به صنایع شهرستان و همچنین شروع پروژه آبرسانی را نوید داد.

به گزارش تحریریه، مصطفی رضاحسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری قطعا برای جلوگیری از ولنگاری فضای مجازی نباید سلیقه ای و عجولانه عمل کرد، بلکه به برنامه ای کارشناسی شده احتیاج داریم، از طرفی هیچ طرحی در مجلس مصوب نشده بلکه چیزی که به رای گذاشت شد این بود که این طرح مشمول اصل ۸۵ شود که من با این نظر بشدت مخالف بوده و هستم و لذا رای منفی داده ام.

وی به مسائل مطرح شده پیرامون انتقال آب شهربابک به شهرهای دیگر اشاره و تصریح کرد: تا زمانی که ما خادم مردم باشیم اجازه این کار را نخواهیم داد و دغدغه مردم پیرامون بحث آب را به رئیس جمهور منتخب، استاندار و دستگاههای امنیتی منتقل کرده ام، به هیچ عنوان پذیرفته نیست مردم ما در بعضی مناطق یک روز در هفته آب داشته باشند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از انجام وظیفه شرکتها در قالب خدمات اجتماعی یاد کرد و اظهار داشت: شهرستان مشکلات جدی در بخش های زیر ساختی دارد که با توجه به بسته بودن دست دولت در اختصاص بودجه و شرایط تحریمی کنونی که گریبانگیر کشور است، باید از ظرفیت شرکت ها و مجموعه‌ها به بهترین شکل ممکن برای ایجاد زیرساختها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: طی یکسال گذشته پروژه های مختلفی را در حوزه های گوناگون از جمله؛ ساخت کلانتری نیروی انتظامی، ساخت موزه و حسینیه سپاه، ساخت توانبخشی هلال احمر، کمک به تنها بیمارستان شهرستان، آسفالت راههای روستایی، آبرسانی به روستاها و شهرها و... را با استفاده از ظرفیت شرکتها شروع کرده ایم.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در همه جای دنیا از سرمایه گذار حمایت و فرش قرمز برای او پهن می کنند گفت: در مقطع کنونی 90 درصد مراجعات ما و مطالبات مردم بحث اشتغال است و از طرفی بخشی از مسائلی که در حوزه های فرهنگی و اجتماعی شاهد هستیم ریشه در بیکاری و نامناسب بودن وضعیت معیشتی دارد که ما را مجاب می کند حضور سرمایه گذار را ارج بنهیم و ضمن انتقاد سازنده، فضای شهرستان را برای حضور سرمایه گذاران مثبت کنیم.

بیکاران واقعی در اولویت جذب نیرو می باشند

فرماندار شهربابک نیز در ادامه گفت: با تمام توان با اشتغالزایی کاذب برخورد خواهیم کرد و اولویت جذب نیرو را برای بیکاران واقعی خصوصا سرپرست خانواده قرار داده ایم.

قاسم شمسی افزود: در زمینه اشتغالزایی برای بانوان نیز، با اعطای تسهیلات بانکی از بانوان کارآفرین و ایجاد کسب و کارهای جدید حمایت خواهیم کرد.

فرماندار شهربابک بیان داشت: اگر تمرکز و توجه خود را از تلاش برای توسعه ی شهرستان، به حواشی و سیاه نمایی ها بگذاریم، شاهد هیچ تغییر مثبتی و هیچ پیشرفتی در شهرستان نخواهیم بود.

وی با اشاره به انتقادات در فضای مجازی، تصریح کرد: اگر قول انجام کاری را داده ایم، شاید به دلیل مسائل اداری و تائیدیه کارشناسی به طول بی انجامد ولی این دلیلی بر انجام نشدنش نیست، ما همانطور که با تمام توان برای رفع مشکلات تلاش می کنیم از مردم انتظار صبر، حمایت و عدم توجه به شایعات را داریم.

شمسی در رابطه با آلودگی کارخانه مس خاتون آباد، بیان داشت: با رفع مشکلات صادرات اسید و وارد شدن کارخانه اسید به مدار فعالیت ذوب خاتون آباد، آلایندگی به صورت قابل توجهی کاهش یافته است ولی هدف ما رساندن این درصد به صفر و احقاق شعار صنعت سبز در شهرستان می باشد.

پایان/

۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 11681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =