بهانه جدید برای افزایش قیمت خودرو داخلی

قطعی برق باعث شده تولید قطعات به شدت دچار مشکل شود. اکنون خودروسازان تولید روزانه مانند قبل را دارند، اما این خودروها را نمی توانند تجاری کنند چرا که نقص قطعه دارند.

به گزارش تحریریه،‌ دبیر انجمن قطعه سازان  با اشاره به مشکلات قطعی برق، گفت: قطعی های مکرر برق تاثیرات بسیار منفی در صنعت خودروسازی و قطعه سازی گذاشته و  زنجیره تامین را با مشکل مواجه کرده است. 

او بیان کرد: به دلیل اینکه مدت زمان زیادی برق نبود، تولید قطعه کاهش پیدا کرد. از طرفی باعث شد تمام دستگاه های الکترونیکی و بردها بسوزد و زیان هنگفتی به صنعت قطعه سازی واردشود.  این روند باعث شد تعداد خودروهای مانده در کف  پارکینگ خودروسازان افزایش یابد، اکنون تعداد خودروهای تولید شده مانند قبل است، اما این خودروها ناقص تولید می شود.

دبیر انجمن قطعه سازان گفت: قطعی برق باعث شده تولید قطعات به شدت دچار مشکل شود. اکنون خودروسازان تولید روزانه مانند قبل را دارند، اما این خودروها را نمی توانند تجاری کنند چرا که نقص قطعه دارند  و بیشتر خودروهای ساخته شد در کف پارکینگ ها می ماند.

بیگلو گفت: اکنون باید فکری به حال جبران این خسارت کرد تا بتوانیم تولید را افزایش دهیم و از طرفی عرضه به بازار افزایش یابد تا مجدد شاهد گرانی نباشیم.

۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 11690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • احمد IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      0 0
      هر دم از این بام..... خجالت بکشید فکر اقشار کم درآمد باشید که آرزوشون شده پرایدوتیبا واقعا شرم بر شما خواهشا اینو تو نظریات نشون بدید ممنون
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      1 0
      تنها راه نجات صنعت خودروسازی اعدام این مدیران بی لیاقت میباشد
      • جواد IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
        0 0
        تنها راه نجات کشور خلاص شدن کشور از دست روحانیون هست این قشر فقط خوب بلدن حرف بزنن در عمل هیچ ندارن
    • خریداراتوموبیل ایرانی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      0 0
      نظر بنده این هستش که آقایون باز یه اصطلاحی گیرشان اومده که بازهم خوان نظر بنده،آینه،که،آقایون،خودروسازان،مشکل،برق،اتوبوسی،پرنکرده،وبه،دم،از وسیله،دستگاه،سوخته،غالب،بدرآمده،آقای،محترم،شما که،تمام،دیدگاهتان،هم بیمه و اداره برق هم،اعلام،کرد که،هر شرکت،راهدارخانه،وسایلشان،بکاررفتن،برق،ایرادپیداکرداداره،برق،تمام،وکمال،خسارت،را پرداخت خواهندکردحالاخدادانددر،پس،پرده،خودروسازان،چه،نقشیه'ایی،خوابیده، بود که،آقایون،روزتالیف"ریسجمبوری،اینطور"برنامهاراپیاده'میکنندوبقول'خودمیخواهندچوب"لای'چرخدولت"بگذارندولی'کورخواندهنداین'دولت'بادیگردولتهافرق'میکندوبیاری،دلشکستگان'وخداوندمتعال،وبااجرایی'کردن'تمام'دستاندرکاران'مجرب'دماغ' ازتمام"مفسدین'اقتصادی'درمیاورندازخداوندباریتعالی'خواستارم'که'تمام"کسانی'که'دراینمدت'8سال'ریاست،دکترروحانی'دنبال'بهانهای"واهی،بودند حالادگرجای"درنگ، نیست،پس، دیگر جای هیچ'اشتباهی'نیست'دگربایددیدبازدنبال'چه هستیم اگرمردی'بگویاعلی