کرونا؛ شفافیتی که وجود ندارد

یک متخصص در دانشگاه ییل آمریکا، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها (CDC) را به فرار از پاسخگویی در زمینه کلاهبرداری وسیع پزشکی و پنهان کردن موارد ابتلا و جزئیات عوارض کووید ۱۹ در میان واکسینه شدگان متهم کرد.

به گزارش تحریریه، تارنمای «Humans Are Free» آورده است مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها (CDC) در یکی از بزرگترین کلاهبرداری های پزشکی زمان ما دخالت دارد. این کلاهبرداری با استفاده از آستانه های متفاوت چرخه PCR برای افزایش مصنوعی موارد ابتلا به کووید ۱۹ در افراد غیر واکسینه شده صورت می گیرد در حالی که موارد ابتلا به کووید را در افراد کاملا واکسینه شده پنهان می کند. این تقلب در آزمایش کووید ۱۹ همچنان پاسخگویی پزشکی آمریکا را مبهم می کند.

دکتر «هاروی ریش» از دانشکده پزشکی «ییل» در مصاحبه اخیر خود با «لورا اینگراهام» از فاکس نیوز، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها را برای ارتکاب کلاهبرداری در مقیاس وسیع پزشکی متهم کرد. هنگامی که واکسن های کووید ۱۹ تحت مجوز اضطراری شروع به تزریق شد، این مراکز دستورالعمل های آزمایش کووید ۱۹ را برای واکسیناسیون کامل تغییر داد و تعداد آستانه چرخه آزمایش PCR را فقط برای افراد واکسینه شده کاهش داد.

دکتر هاروی ریش می گوید: «چند ماه پیش، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها شمارش موارد پیشرفت غیر منتظره بیماری را متوقف کرد ... تعداد زیادی از موارد ابتلا در میان افرادی که واکسینه شده بودند، ایجاد شده بود».

وی گفت: «بنابراین به طور قطع آن پرونده‌ها برای آمارگیری مرکز کنترل سی‌دی‌سی ثبت نمی‌شوند و بنابراین بخش اعظم موارد ابتلا که آن‌ها ادعا می‌کنند در افراد واکسینه نشده قرار خواهند گرفت».

این استدلال غلط بوده و به همین دلیل است که شمارش مبتلایان در ایالات‌متحده آمریکا و مرکز کنترل بیماری‌ها با اسرائیل یا بریتانیا متفاوت است. این یک مغالطه است.

وزارت بهداشت اسرائیل دریافت که ۴۰ درصد موارد جدید ابتلا به کووید در افراد واکسینه شده است، در حالی که کمتر از یک درصد موارد جدید مربوط به افرادی است که قبلا به این بیماری مبتلا بوده اند. افرادی که از عفونت طبیعی بهبود یافته اند دارای ایمنی هستند که در جلوگیری از بستری شدن در انواع مختلف، ۴۰ برابر دوام بیشتری دارد. در انگلستان، «سر پاتریک والنس» گفت که بیماران واکسینه شده بین ۴۰تا۶۰ درصد موارد جدید کووید را تشکیل می دهند و این ثابت می کند که واکسن ها در پیشگیری از بیماری های جدی در دنیای واقعی کارایی نداشته و یک شکست بزرگ محسوب می شوند.

در بسیاری از موارد، این آزمایشات کووید ۱۹ با تقلب در بیش از ۳۰ یا ۴۰ آستانه چرخه تنظیم می شود تا تشخیص مثبت کووید ۱۹ کاذب ایجاد شود. این آزمایش ها بقایای ویروسی مرده را از بقایای ویروسی عفونی رمزگشایی نمی کنند و می توانند یک نتیجه مثبت کاذب را گزارش دهند، حتی اگر فردی از عفونت بهبود یافته و مصونیت داشته باشد.

سی‌دی‌سی از این تقلب پزشکی استفاده می کند تا ادعا کند که حضور افراد واکسینه نشده علت همه گیری مداوم است در حالی که در حقیقت این افراد واکسینه شده هستند که هنوز به دنبال بستری شدن و مشکلات سلامتی جدیدی مانند التهاب قلب، لخته شدن خون و سکته در معرض خطر این بیماری هستند. همچنین افرادی که تحت درمان مناسب قرار می گیرند، مصونیتی را بدست می آورند که برای پیشگیری از بستری شدن در مواجهه با انواع جهش یافته ۴۰ برابر دوام بیشتری دارد.

پایان/

۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۱
کد خبر: 11733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =