پشت پرده گرانی اخیر خودرو؛ مقصر اصلی مشخص شد

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از گرانی اخیر خودرو، علت و مقصر اصلی این گرانی را معرفی کرد.

به گزارش تحریریه، فرهاد طهماسبی  با انتقاد از گرانی خودرو در بازار، گفت: یکی از دلایل نابسامانی بازار خودرو، نبود وزیر صنعت، معدن و تجارت تصمیم‌گیر است در واقع به دلیل انتقال دولت،  وزیر کنونی حضور موثری ندارد.

نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی افزود: کاهش تولید خودروسازان، عرضه قطره چکانی و عدم تحویل به موقع خودرو به ثبت‌کنندگان در افزایش قیمت خودرو در بازار موثر بوده است.

وی اضافه کرد: خودروسازان باید به تعهدات خود در موعد مقرر عمل کنند چراکه در صورتی که این شرکت‌ها بتوانند کشش بازار را پاسخ دهند، واقعی شدن قیمت‌ها و ثبات بازار محقق می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه دولت جدید باید با تصمیمات مناسب زمینه ساماندهی بازار را فراهم کند، ادامه داد: با استقرار دولت سیزدهم و تعیین تکلیف کابینه پیش‌بینی می‌شود، قیمت کالاها در بازار متعادل شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی صمت برنامه‌های مناسبی برای ساماندهی بازار دارد، تصریح کرد: امیدواریم دولت سیزدهم با به کارگیری روش‌های علمی و درست قیمت خودرو را کاهش دهد.

۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
کد خبر: 12056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =