بهترین سرمایه گذاری ها برای آینده

کارشناسان توصیه هایی را برای بهترین سرمایه گذاری ها برای سوددهی کوتاه مدت و بلندمدت ارائه کرده اند.

به گزارش تحریریه، «جیسون ویلیامز» مدیر گروه مشاوره سهام «  The Wealth Advisory» در مورد نحوه ورود موفق به بازار سهام توصیه هایی را ارائه کرده است. بهترین سرمایه گذاری زمانی صورت می گیرد که درباره آن اطلاعات کافی وجود داشته و با تجزیه و تحلیل بین چند آیتم، مناسب ترین گزینه انتخاب شود.

وی در مورد برخی سرمایه گذاری هایی که با توجه به چشم انداز مثبت آنان برای آینده انتخاب شده، مطالبی را ارائه کرده است.

سرمایه گذاری در غرور

ما در دنیایی زندگی می کنیم که اکثر مردم دائما در معرض نمایش خود یا دیدن نمایش دیگران هستند. همه جا دوربین وجود دارد و صادقانه بگویم، تقریبا همه افراد زیر ۴۰ سال فکر می کنند، یک مدل اینترنتی هستند. بنابراین نباید تعجب کرد وقتی به شما بگوییم که بازار محصولات ضد پیری سال گذشته ۵۸.۵ میلیارد دلار سود کسب کرد.

همچنین نباید باعث تعجب شما شود که انتظار می رود تا سال ۲۰۲۶ این مبلغ به ۹۰ میلیارد دلار برسد. این باعث می شود حجم این بازار در پنج سال آینده تقریبا دو برابر شود.

این فقط درباره محصولات ضد پیری است و در مورد جراحی زیبایی و لیزر صحبت نمی کنیم.

اگر بخواهیم به طور ملایم بیان کنیم، پول زیادی صرف بیهودگی می شود. اما اگر بخواهیم صادق باشیم، بیهودگی تنها چیزی نیست که باعث شده انسان ها از پیری بترسند. آنچه واقعا انسان ها را می ترساند ممکن است واقعا خود پیری نباشد، بلکه تخریب بدن باشد در حالی که این نتیجه ای اجتناب ناپذیر است.

به همین دلیل بازار تناسب اندام نیز بزرگ شده و رو به رشد است. از طرفی دقیقا به دلیل تناسب اندام، بازار مواد غذایی سالم و همچنین صنایع دارویی و پزشکی نیز گسترده شده  و رو به رشد قرار دارد.

این ها همه راه هایی هستند که مردم به عنوان یک جامعه سعی می کنند جوانی خود را حفظ کنند و هر سال تریلیون ها دلار در این بخش هزینه می شود.

بنابراین وقتی در مورد شرکتی شنیدم که راهی برای درمان عوامل اصلی پیری ایجاد کرده است، تنها چیزی که به ذهنم رسید این بود که مردم چقدر پول را برای یافتن راهی همیشگی جهت جوان ماندن پرداخت خواهند کرد.

رمز ارزها البته بلاک چین

ممکن است از شنیدن آن خسته شده باشید زیرا رسانه ها نمی توانند صحبت از بیت کوین را متوقف کنند اما باید به آن عادت کنید، زیرا ارز رمزنگاری شده پایه و اساس آینده مالی است.

با این حال، شرط بندی بر روی بیت کوین ممکن است در بلند مدت تصمیم چندان خوبی نباشد زیرا دولت ها دوست ندارند قدرت خود را واگذار کنند. یکی از چیزهایی که دولت ها را قدرتمند می کند، کنترل بر سیستم مالی است. دلار آمریکا ارز ذخیره جهان است. این بدان معناست که دولت ایالات متحده می تواند تاثیر جدی در عرصه مالی جهانی داشته باشد اما ارزهای رقیب بخشی از این کنترل را از بین می برند.

وقتی افراد بیشتری می خواهند ارز دیگری را بر دلار آمریکا داشته باشند، دلار آمریکا قدرت خود را از دست می دهد و وقتی این اتفاق می افتد، دولت وارد عمل می شود تا قدرت را پس بگیرد. این رخداد در گذشته با طلا اتفاق افتاده است. بنابراین نباید با وجود اینکه می دانید یک دولت تشنه قدرت در کمین است، روی بیت کوین سرمایه گذاری کنید.

بهتر است روی پایه و اساس ایجاد بیت کوین سرمایه گذاری کنید و این چیزی نیست جز بلاک چین…

این همان چیزی است که به نظر می رسد: زنجیره ای از بلوک ها تشکیل شده است. هر بلوک شامل مجموعه ای از داده ها و تمبرهای زمانی است که این داده ها ایجاد شده اند.

هنگامی که یک بلوک با داده پر می شود، یک بلوک جدید به انتهای زنجیره اضافه می شود. اما شما حتی نیازی به ابتدایی ترین درک در مورد اینکه چیست و چگونه کار می کند، ندارید تا از آن سود ببرید. فقط باید بدانید که به دلیل امنیتی که ارائه می دهد، در آینده برای هر فرآیند داده محور یا وابسته به داده اساسی و حیاتی خواهد بود.

این روزها تقریبا همه چیز مجموعه ای از داده ها را شامل می شود. بنابراین سرمایه گذاری مناسب در بلاک چین که داده ها بر روی آن کار می کنند، موفقیت آمیز خواهد بود.

پایان/

۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰
کد خبر: 12468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =