پاکسان به دنبال تکمیل سبد محصولات خود مایعات شوینده و بهداشتی تحت نام تجاری پوش را به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش تحریریه، به منظور تکمیل سبد کالایی خود و عرضه موفق محصولاتی با نام تجاری پوش و به منظور تکمیل سبد کالایی این برند با اصالت و با توجه به نیاز بازار مصرف، نسبت به تولید و عرضه مایعات شوینده اقدام می نماید. حسن بقائی مدیرعامل پاکسان با اعلام این خبر گفت: تولید محصولاتی با برند پوش در این مجموعه تجربه خوب و مثبتی بود. همین مسئله سبب شد تا تحت این نام تجاری با سابقه، سایر محصولات شوینده در گروه مایعات و پودر را تولید و در سبد کالایی پاکسان قرار دهیم.

وی با اشاره به سایر تولیدات این مجموعه با نام تجاری پوش افزود: این محصول با تکمیل سبد مایعات و پودر جدید به زودی مراحل پایانی تولید و عرضه به بازار مصرف را طی می‌کنند و در سبد کالایی مصرف خانواده‌های ایرانی در کنار پودرها و پاک کننده های دیگر برندهای خوشنام پاکسان قرار می‌گیرند.

بقائی در ادامه ضمن اشاره به روند فعلی تولید این محصولات جدید خاطرنشان کرد: این اقلام شوینده با تعریف پروژه ای جدید در شرکت پاکسان  و با به کارگیری دانش فنی بومی  آغاز شده و تنوع برندها و میزان تولید این محصولات در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت.

به گفته وی اقدامات نهایی مربوط به عرضه مایع ظرفشویی پوش با دو رایحه پرتقال و لیمو خاتمه یافته و این  محصولات جدید آماده ارائه به بازار است.

این فعال اقتصادی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به کیفیت را از مباحث جدی این مجموعه معرفی کرد و افزود: تمامی محصولاتی که در این مجموعه تولید و عرضه می شوند از نظر کیفیت و مرغوبیت قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی هستند و می توانند جایگزین مناسبی برای این محصولات در سبد کالایی خانوارها باشند.

پایان/

پایان/

۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 12701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      0 0
      دولت انقلابی و مجلس جهادی دیگر روحانی نیست که متهم به سوع مدیریت شود افزایش قیمتها لحظه ای کمر مردم در حال خرد شدنست تو را بخدا چند نفر از مدیران شرکتهای لبنی را اعدام کنید اینها دارن با نظام اسلامی و مردم دشمنی میکنن
    • ناشناس IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      1 0
      جناب رییس جمهور عزیز دستوری کار حل نمیشود با شناسایی و اعدام سوع استفاده کنندگان خصوصا شرکتهای لبنی آرامش را برگردانید درصداقت جنابعالی هیچ شک و شبه ای نیست انشااله سلامت باشید