وعده‌های دولت جدید درباره بازار سرمایه به کجا رسید؟

آیت الله رئیسی چه قبل از ریاست جمهوری با بازدید از سازمان بورس و چه بعد از آن بارها در اظهاراتش نشان داده که تمام تلاشش این خواهد بود که سرمایه‌های مردم را به سمت بورس ببرد.

به گزارش تحریریه، یکی از مهمترین سیگنالهای اقتصادی ابراهیم رئیسی، حمایت تمام قد ایشان و وزیر اقتصاد پیشنهادی‌اش از #بورس بوده است کاری که در سال پایانی دولت قبل اتفاق افتاد و به دلیل خلف وعده باعث آسیب جدی به چهره دولت تدبیر و امید شد.
ولیکن این سیگنال قوی در قبل از انتخابات و البته قویتر از آن پس از انتخابات توسط رئیس دولت صادر شد

 آیت الله رئیسی چه قبل از ریاست جمهوری با بازدید از سازمان بورس و چه بعد از آن بارها در اظهاراتش نشان داده که تمام تلاشش این خواهد بود که سرمایه‌های مردم را به سمت بورس ببرد.

 جایگاه بورس در برنامه احسان خاندوزی، وزیر پیشنهادی اقتصادی او هم آمده بود.

اما امروز در ابتدای دولت نه تنها این وعده ها محقق نگردید بلکه کارشکنی های جدی در مسیر رشد بازار سرمایه بوجود آمد که در حال از بین بردن اعتماد اندک باقیمانده سهامداران بازار سرمایه ایران می‌باشد و متاسفانه دولت جدید تا به امروز هیچ اقدام موثری در جهت اصلاح مسیر انجام نداده است.

ریاست محترم جمهور جناب آقای رییسی در جریان باشید وعده های بورسی شما در ابتدای دولت داده شده و مطمئن باشید در صورت عدم ورود فوری و جدی حضرتعالی در موضوع بورس بزودی باد ناامیدی در بورس به طوفانی سهمگین در سایر بازارهای موازی مبدل خواهد شد که یقینا آنروز هیچ وعده ای قادر به کنترل عوارض پرخطر آن نخواهد شد.

پایان/

۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 12767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • 1 IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      0 0
      جالب است که عرضه اولیه هفته گذشته صف فروش شده و ناظر دست پاچه یکی یکی را به دلایل بی خودی می بندد تا از ریزش بیشتر انها جلوگیری کند پایه خنده است بورس ایران