فردا، روز سرنوشت ساز بازار خودروی ایران

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کمیسیون صنایع و معادن در تلاش است که درباره ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی خودرو در جلسه آینده کمیسیون یعنی یکشنبه تصمیم‌گیری کند.

به گزارش تحریریه، روح اله عباس پور درباره طرح ساماندهی صنعت خودرو، گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن در نشست روز یکشنبه گذشته ابهامات شورای نگهبان به طرح ساماندهی صنعت خودرو که درباره واردات مدیریت شده خودرو است را بررسی و درباره راهکارهای رفع آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، دستگاه‌های دولتی و خصوصی، خودروسازان، قطعه سازان و شورای نگهبان به بیان نظرات خود پرداختند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: کمیسیون صنایع و معادن در تلاش است که درباره ابهامات شورای نگهبان به طرح ساماندهی صنعت خودرو یعنی نحوه انتقال ارز و عبارت «تصویب سایر مقررات برعهده وزارت صمت» و ایراد شورای عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام در جلسه آینده کمیسیون یعنی یکشنبه این هفته تصمیم‌گیری کند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: راهکارها و سازوکارهایی برای رفع ایراد شورای عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام نیز پیش‌بینی شده که در حال پیگیری است.

منبع: خانه ملت

پایان/

۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
کد خبر: 13094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 1
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بهروز IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      1 0
      یک نصف نماینده از مردم عادی که دنا پلاس نگرفته آند در محفل حضور ندارد.اخرش از اول معلوم است
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      2 1
      بدانید این خودرو سازان بفکر مردم و کشور نیستند وزیر فعلی هم راه وزیران قبلی را میرود و پس از مدتی میبیند که چه کلاهی سرش رفته تولید افزایش نمی یابد فقط مردم به میشوند و. به رییس جمهور محترم ضربه می خورد
    • حمید IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      6 0
      ظاهرا خودروسازان نه تنها به نمایندگان لقمه ی توپولی داده اند و دهانشان را بسته اند، بلکه سیبیل خیلی های دیگر را هم چرب کرده اند و واردات خودرو قطعا راهی به جایی نمی برد. فکر می کنم این طرح برای امتیازگیری بیشتر از خودروسازان توسط نمایندگان باشد تا واردات واقعی خودرو