تأیید اولیه شرایط میزبانی لیگ یک فوتبال در این شهر

مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک فوتبال کشور گفت: شهربابک تأیید اولیه میزبانی در رقابت های لیگ دسته فوتبال را اخذ کرده اما تأیید نهایی منوط به تصمیم و تأیید بهاروند رییس سازمان لیگ فوتبال ایران است که تا فردا اعلام می شود.

به گزارش تحریریه، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور در جمع خبرنگاران شهرستان شهربابک گفت: امروز و در سفر به شهربابک از سوئیت های بسیار مجهز مهمانسرای مجتمع مس شهربابک بازدید کردیم.

محمودزاده افزود: این مجموعه دارای رستوران، سالن کنفرانس و سوئیت های مجهزی است که شرایط اسکان بیش از 40 نفر را دارد و قابلیت میزبانی از تیم های میهمان در آن فراهم است.

وی تصریح کرد: با توجه به مهیا شدن شرایط هتلینگ در شهربابک، این شهرستان تأیید اولیه میزبانی در رقابت های لیگ دسته فوتبال را اخذ کرده اما تأیید نهایی منوط به تصمیم و تأیید بهاروند رییس سازمان لیگ فوتبال ایران است که تا فردا اعلام می شود.

محمودزاده در پایان بیان داشت: از نماینده شهربابک، فرماندار شهربابک، شورای تامین شهرستان، مجتمع مس شهربابک، باشگاه فرهنگی ورزشی مس و همه افرادی که در تلاش برای مهیا کردن شرایط میزبانی در شهربابک هستند قدردانی می‌کنم.


فرماندار شهربابک نیز در ادامه ضمن تشکر از سفرهای متعدد محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک فوتبال کشور به شهربابک گفت: از نگاه مثبت محمودزاده و سازمان لیگ به شهربابک برای اخذ میزبانی در این شهرستان تشکر میکنم.

قاسم شمسی به رفع مشکلاتی که پیش از این مانع میزبانی شهربابک در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور بود اشاره کرد و افزود: از پیگیری های نماینده محترم شهرستان، مجموعه مجتمع مس شهربابک و  باشگاه فرهنگی ورزشی مس که شبانه روز در تلاش هستند شهربابک مهیای میزبانی در رقابت های لیگ یک شود سپاسگزارم.

وی اعلام کرد: در صورت اخذ میزبانی، شهربابک به بهترین نحو از تیم های میهمان پذیرایی خواهد کرد و امنیت کامل در هر زمینه ای برقرار خواهد بود.

پایان/

۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
کد خبر: 14422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =