آقای معاون وزیر، با پیام‌های تبریک نمی‌توان رزومه ساخت

معاون سابق سازمان تربیت بدنی گفت: پیام تبریک زمانی صادر می‌شود که موفقیت بزرگ ورزشی در شدیدترین فشارهای سیاسی کسب شود.

به گزارش تحریریه، در خصوص عملکرد مهدی علی‌نژاد در معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: از دولت نهم به این سمت هیچ اتقاق خاصی در معاونت ورزش قهرمانی دستگاه ورزش کشور رخ نداده است. یکی از مهمترین وظایف معاون ورزش قهرمانی این است که عملکرد ضعیف روسای فدراسیون‌ها را ارتقا بدهد؛ اما نه تنها اینگونه نشد؛ از فدراسیون‌هایی که عملکرد خوبی داشتند هم چیزی نماند.

وی افزود: اینکه عنوان می‌شود بر اساس تعداد مدال‌های کسب شده باید عملکرد ورزش کشور را خوب قلمداد کرد حرف درستی نیست؛ چرا که ورزش کشور پتانسیل بسیار زیادی دارد. این صحبت‌ها محصول روزمرگی است که در معاونت ورزش قهرمانی رخ می‌دهد. عملکرد علی‌نژاد هم مثل معاونت‌های قبلی ورزش قهرمانی تحت تاثیر این روزمرگی قرار گرفت و در این ۲ سال هیچ اتفاق خاصی که بتوان از آن به عنوان شاخص‌ترین عملکرد او اشاره کرد رخ نداد.

معاون سابق سازمان تربیت بدنی افزود: وزارت ورزش حتی در پیام‌های تبریکی که برای موفقیت‌های ورزشی صادر می‌کند عملکرد اشتباهی دارد. نباید برای پیش پا افتاده‌ترین اتفاقات ورزشی پیام تبریک صادر کرد. اگر هدف از صدور این پیام‌ها رزومه‌سازی است با این پیام‌های تبریک نمی‌توان رزومه ساخت. پیام تبریک زمانی صادر می‌شود که موفقیت بزرگ ورزشی در شدیدترین فشارهای سیاسی کسب شود.

واعظ آشتیانی در مورد اینکه معاون آینده ورزشی قهرمانی وزارت ورزش باید دارای چه شاخصه‌هایی باشد، اظهار داشت: اگر منوال مثل قبل باشد باز هم هیچ اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و روند فعالیت فدراسیون‌ها باز هم سینوسی خواهد بود. من تا الان در ورزش کشور چیزی به عنوان استراتژی ندیدم. اگر این استراتژی وجود داشت می‌شد هدفگذاری‌های کلان برای ورزش کشور انجام داد.

وی درباره حق تبلیغات محیطی که باشگاه استقلال توانست آن را کسب کند، عنوان کرد: حق همه باشگاه‌ها است که از تبلیغات محیطی سود ببرند. نباید اینگونه باشد که فقط نفع دو باشگاه در تبلیغات محیطی لحاظ شود. باید مشخص شود تیم‌هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس قرار می‌گیرند چقدر از درآمد این تبلیغات نصیب‌شان می‌شود. ضمن اینکه باید مراقب این موضوع بود که اسپانسر به همه تعهداتش عمل کند. مثل اسپانسرهای فدراسیون فوتبال نشود که به صورت کامل تعهداتش را انجام ندادند.

منبع: میزان

پایان/

۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 15042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =