در دفاع از مهدی مهدوی کیا!

یکی از مخاطبان تحریریه در نوشته ای به دفاع از مهدی مهدوی کیا پس از حواشی اخیر پرداخت.

به گزارش تحریریه، یکی از مخاطبان تحریریه با نام مولود قاسمی نژاد در نوشته ای برای میز سبک زندگی تحریریه از مهدی مهدوی کیا دفاع کرده است که عین نوشته این خواننده گرامی با هدف عمل به اصل انصاف تقدیم همراهان بررسی های رسانه ای تحریریه می شود:

سلام بر رسانه تحریریه و امیدوارم که نوشته من را منتشر کنید.

مهدی مهدوی کیا چه در دوران بازیکنی و چه در دوران پس از آن از فوتبالیست های اخلاق مدار ایران بوده است که مانند بیشتر هم دوره ای هایش با جان و دل برای خوشحال کردن مردم بازی می کرد. زحمات مهدوی کیا در تیم ملی و گلی که به آمریکا زد را مردم ایران هرگز فراموش نمی کنند و در طی 20 سال گذشته به ندرت کسی از مهدوی کیا خاطره تلخی به یاد دارد و این بازیکن اخلاق فوتبال ایران همواره بدون حاشیه بوده و بر کار و حرفه خود تمرکز کرده است.

انتظار نباید داشت که یک فوتبالیست از پیچ و خم های سیاست سر در بیاورد و ورزشکاران و سلبریتی هایی هم که خود را درگیر کارهای سیاسی کرده اند همواره بازیچه قرار گرفته اند و به همین دلیل تعجبی ندارد که مهدوی کیا در ابتدا متوجه دامی که با چاپ پرچم رژیم اسرائیل روی لباس ها طراحی کرده بودند نشده باشد و پس از اینکه متوجه شده است چنانکه در فیلم ها وجود دارد؛ تلاش می کند با دست پرچم رژیم صهیونیستی را بپوشاند.

یک فوتبالیست در زندگی خود بارها در موقعیت های مشابه قرار نداشته تا بلافاصله بتواند بهترین عکس العمل ممکن را نشان دهد و ایشان با این سیاست بازی ها بیگانه هستند، اما متاسفانه با هجمه سنگینی که سریعا به راه افتاد مجال فکر کردن را از ایشان گرفتند و باعث شدند در لاک غم و دستپاچگی فرو برود. 

انتظار از بزرگان ورزش و سیاست کشور این است که در موقعیت های مشابه با مهدوی کیا و یا افراد دیگری که در موقعیت های اینچنینی قرار می گیرند، تماس گرفته و با آرام کردن فضا به ایشان مشورت برای موضع گیری به موقع و درست ارائه دهند. افرادی مانند مهدوی کیا که دستی بر کارهای خیر و کمک به همنوع دارند هرگز در برابر کودک کشی و جنایت موضع حمایتی نمی گیرند، اما برخوردهای تند باعث می شود که فرصت تصمیم گیری درست را از آنها سلب کنیم و باعث شویم رژیم صهیونیستی بیشتر از همه استفاده کند. 

من و همه علاقمندان فوتبال؛ مهدوی کیا را با یک اشتباه قضاوت نمی کنیم بلکه ایشان را با بیش از 2 دهه زحمت از جان و دل برای خوشحال کردن مردم ایران قضاوت می کنیم و مطمئن هستم که مهدوی کیای امروز همان مهدوی کیای گذشته است که مردم با وی دفترچه خاطرات خود را تزئین کرده اند. 

پایان/

۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
کد خبر: 15366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      4 1
      اینو شما باید متوجه می شدید که کارتون اینه نه یه مخاطب
    • علی IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      1 7
      همین حمایتها اینهارا پررو کرده مرگ بر اسرائیل وحامیانش