فریبکاری شرکت های تولید واکسن

برخلاف ادعاهای شرکت های بزرگ سازنده واکسن مدرنا و جانسون، این محصولات دارویی هیچ اطلاعات کاملی را از اثربخشی یا حتی کفایت واکسن ها ارائه نمی کنند و تنها مصرف کنندگان را با اظهارات بدون سند فریب می دهند.

به گزارش تحریریه، اخیرا یک ویدئوی تعجب برانگیز در رسانه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است؛ ویدئویی که در آن یک داروشناس داروخانه پس از باز کردن واکسن مدرنا و دانستن خالی بودن صفحه توضیحات آن واکنش تکان‌دهنده‌ ای نشان می‌ دهد. مسئول داروخانه از دیدن برگه خالی مربوط به توضیحات داخل جعبه واکسن شوکه شد: «نباید این واکسن ها را به مردم بدهم»

به گزارش تحریریه، تارنمای خبری «Infowars.com» نوشت در این فیلم منتشر شده که در داخل یک داروخانه « CVS» گرفته شده است، مسئول فروش دارو یک برگه واکسن را به مشتری می دهد که به گفته او حاوی اطلاعات کامل تست و ایمنی است.

پس از اینکه مشتری به مسئول فروش دارو اطلاع داد که کاغذ تا شده ای که به تازگی به او داده کاملا خالی است، این کارمند به او می گوید که اطلاعات داخل کاغذ قرار دارد و آن را برای او باز می کند.

با این حال، همانطور که مشتری سند را باز می کند،  این مسئول متوجه می شود که یک ورق بزرگ کاغذ خالی را باز کرده است.

فروشنده به سمت رایانه می رود و ادعا می کند که می تواند اطلاعات را به صورت آنلاین پیدا کند اما در این مرحله متوجه اشتباه خود می شود. به طور باورنکردنی، پس از مواجه شدن با مشتری به دلیل عدم رضایت آگاهانه وی، مسئول فروش دارو متوجه می‌ شود که تا کنون در حال دروغ گفتن به مشتریان بوده است.

مشتری اظهار می دارد: «بنابراین، اگر ندانیم چه چیزی به خود تزریق می کنیم، نمی فهمم که چگونه این رضایت آگاهانه است؛ من اصلا نباید این واکسن ها را بزنم».

داروساز با این سخن مشتری موافقت کرد اما مشتری مجددا به مسئول برای دریافت اطلاعات بیشتر فشار می آورد که چرا این واکسن ها را به مردم می دهید؟

داروساز با لکنت زبان می گوید: «چون من… چون به من گفته می شود که این واکسن ها تست شده و ایمن هستند… چون به من گفته می شود امن هستند».

این فیلم با عذرخواهی داروساز و اعتراف به اینکه هیچ مطالعه علمی بر اساس نظرات خود ندارد، به پایان می رسد. البته وی در انتها اضافه می کند که احساس می کند « کفایت لازم را به عنوان یک مسئول فروش دارو ندارد».

حادثه مشابهی در ماه می و در ویدیویی دیگری منتشر شد که نشان می‌ دهد مسئول فروش دارو واکسن «جانسون اند جانسون» کووید۱۹ را از جعبه خارج کرده و متوجه می شود برگه توضیحات تست و ایمنی این واکسن نیز کاملا خالی است.

واضح است که برای سازندگان واکسن ارایه اطلاعات مربوط به ایمنی و اثربخشی واکسن ها یا حتی اطلاعات در زمینه مواد تشکیل دهنده آنها به مردم اهمیتی ندارد. سوال این است: چرا؟

پایان/

https://www.infowars.com/posts/pharmacist-shocked-to-discover-vaccine-inserts-are-blank-i-shouldnt-be-giving-these-out/

۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۹
کد خبر: 15403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      0 0
      کلا سایتش ضد واکسنه با یک مورد دیدن نمیشه سناریو پردازی کرد! خطای دستگاه تعمد فردی یا هرچی میتونه باشه