آمار رسمی از قربانیان واکسن فایزر در دو ماه اخیر منتشر شد

اسناد فاش شده از سوی شرکت سازنده واکسن فایزر حکایت از آن دارد که در یک دوره دو ماهه ۱۲۰۰ نفر بابت عوارض جانبی این واکسن جان خود را از دست دادند.

به گزارش تحریریه، پایگاه تحلیلی «گلوبال ریسرچ» در گزارشی اطلاعاتی را در مورد سابقه و شرایط واکسن فایزر ارائه کرده و اورده است: آیا اطلاعات مربوط به واکسن فایزر را مشاهده کرده اید؟ این یک بمب خبری است. جای تعجب نیست که سازمان غذا و داروی آمریکا به مدت ۵۵ سال برای مخفی نگه داشتن آن مبارزه کرد.

خلاصه خبر این است: تا فوریه سال ۲۰۲۱، فایزر بیش از ۱۲۰۰ گزارش مرگ و میر ناشی از واکسن و ده ها هزار مورد عوارض جانبی دریافت کرده است. عوارضی همچون ۲۳ مورد سقط جنین خود به خودی از ۲۷۰ بارداری و بیش از ۲ هزار گزارش مشکلات قلبی.

به خاطر داشته باشید که این داده ‌های خود فایزر است.

این گزارش محرمانه فایزر که به عنوان بخشی از قانون «دسترسی آزاد به اطلاعات» (FOI) منتشر شد، داده‌ هایی را در مورد مرگ ‌ها و عوارض جانبی ثبت شده توسط فایزر از ابتدای پروژه واکسن در دسامبر ۲۰۲۰ تا پایان فوریه ۲۰۲۱، یعنی یک دوره بسیار کوتاه حداکثر دو ماه و نیم نشان  می دهد.

واکسن «فایزر- بایونتک» پس از دریافت مجوز برای استفاده اضطراری در ۱۱ دسامبر ۲۰۲۰ در ایالات متحده، در ۱۴ دسامبر در دسترس عموم قرار گرفت.

در یک طنز پیچیده، داده های فاش شده در این «گزارش محرمانه» که توسط خود فایزر ارائه شده، روایت رسمی واکسن که به وسیله دولت ها و سازمان جهانی بهداشت به مردم ارایه شده را رد می کند. همچنین تجزیه و تحلیل پزشکان و دانشمندان متعددی را که پیامدهای نگران کننده واکسن mRNA را آشکار کرده اند، تایید می کند.

آنچه در گزارش محرمانه فایزر موجود است، شواهد دقیقی در مورد مرگ و میر و عوارض جانبی ناشی از واکسن  در اختیار قرار می دهد. این داده‌ هایی که از خود این شرکت واکسن سازی خارج شده است، اکنون می‌ تواند برای مقابله و همچنین تدوین رویه‌های قانونی علیه شرکت بزرگ داروسازی، دولت‌ ها، سازمان جهانی بهداشت و رسانه‌ ها مورد استفاده قرار گیرد. در دادگاه حقوقی، شواهد موجود در این گزارش محرمانه بیگ فارما غیرقابل انکار خواهد بود زیرا این داده ها و برآوردهای آنهاست و توسط خودشان ارایه شده است نه توسط منتقدان.

شایان ذکر است که این داده ها مبتنی بر موارد گزارش و ثبت شده است که درصد کمی از تعداد واقعی مرگ و میرهای مرتبط با واکسن و عوارض جانبی را تشکیل می دهد.

این یک اعتراف از طرف فایزر است. بله واکسن کشنده است. شرکت فایزر کاملا آگاه بود که واکسنی که در سرتاسر جهان عرضه می‌ کند، منجر به موجی از مرگ و میر و عوارض خواهد شد. بنابراین چنین اقدامی نشانگر جنایت علیه بشریت از سوی بیگ فارما است.

فایزر از همان ابتدا می دانست، واکسنی که تولید کرده کشنده است. البته این گزارش علاوه بر اینکه نوعی اقرار به گناه از طرف این شرکت محسوب می شود، نشانگر خیانت دولت های فاسد در سراسر جهان به ملت است؛ دولت هایی که توسط بیگ فارما تهدید شده یا از آنها رشوه گرفته اند.

هیچ تلاشی از طرف دولت ها برای درخواست لغو استفاده از این واکسن کشنده انجام نشده است. به مردم گفته می شود که این واکسن برای نجات جان انسان ها ساخته شده است اما این یک عملیات چند میلیارد دلاری در سراسر جهان است. این گزارش باید توسط کارشناسان و

گزیده ای از این گزارش را در زیر می خوانید:

در مجموع، تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۱  یعنی در کمتر از سه ماه،۴۲ هزارو ۸۶ پرونده گزارش شده است که شامل ۲۵ هزار و ۳۷۹ مورد پرونده تایید شده از نظر پزشکی و ۱۶ هزار و ۷۰۷ مورد که از نظر پزشکی تایید نشده اند.

این پرونده شامل ۱۵۸  هزار و ۸۹۳  عارضه جانبی به ثبت رسیده است.  بیشترین موارد شامل ۳۴ هزار و ۷۶۲ مورد بود که ۱۳ هزار و ۷۳۹ مورد آن از  ایالات متحده  ۱۳ هزار و ۴۰۴ مورد از انگلیس، ۲ هزار و ۵۷۸ مورد از ایتالیا، یک هزار و۹۱۳ مورد از، یک هزارو۵۰۶  مورد از فرانسه، ۸۶۶  مورد از پرتغال و ۷۵۶ از اسپانیا دریافت شده است. ۷ هزار و ۳۲۴ مورد دیگر بین ۵۶ کشور باقیمانده توزیع شده بود.

ما از کسانی که به دنبال کشف حقایق درباره کووید۱۹ هستند، دعوت می‌کنیم تا این گزارش محرمانه فایزر را مطالعه کنند.

پایان/

https://www.globalresearch.ca/bombshell-document-dump-pfizer-vaccine-data/۵۷۶۳۳۹۷

۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰
کد خبر: 15404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • خروس بی محل IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      0 2
      انصافا اگه همچین گزارشی راجب برکت بود منتشر می کردید؟؟؟؟؟؟
      • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
        0 0
        این گزارش رو جنابعالی در جای دیگه خصوصا رسانه های داخلی نخواهی دید یا اگه بگن اشاره بسیار کوتاه