درامد چند میلیارد یورویی از شارژ هوشمند خودرو

ترکیب بهبودیافته شارژ خودروهای الکتریکی با یک محیط هوشمند و متصل، عامل موفقیت کلیدی در حمل‌ونقل الکتریکی خواهد بود.

به گزارش تحریریه، براساس یک گزارش جدید که برای نخستین‌بار به‌ارائه یک تحلیل از نوع اقتصادی شارژ خودروهای الکتریکی پرداخته است، ترکیب بهبودیافته شارژ خودروهای الکتریکی با یک محیط هوشمند و متصل، عامل موفقیت کلیدی در حمل‌ونقل الکتریکی خواهد بود.

استفاده از سیستم شارژ هوشمند تا سال 2030 برای اروپا، افزایش درآمد پنج‌میلیاردیورویی را به‌همراه خواهد داشت و این تحقیقات نشان می‌دهد با استفاده از این سیستم درآینده شاهد انقلاب بزرگی در وسایل نقلیه الکتریکی خواهیم بود.

براساس این تحقیق، شارژ هوشمند فرصت‌های تجاری قابل توجهی را دراختیار بسیاری از بازیگران تثبیت‌شده و جدید در اکوسیستم شارژ خودروهای الکتریکی قرار می‌دهد و با توجه به‌رشد گسترده تقاضای انرژی در وسایل نقلیه الکتریکی، تنها زیرساخت شارژ هوشمند خودروهای الکتریکی امکان گذار موفقیت‌آمیز به‌جریان اصلی حمل‌ونقل الکتریکی را فراهم می‌کند.

ادغام شارژ خودروهای الکتریکی درشبکه برق و سیستم‌های انرژی نشان‌دهنده «انقلاب درون انقلاب» در مسیر دستیابی به‌حمل‌ونقل پایدار است و شرکت‌هایی که سخت‌افزار، نرم‌افزار و راه‌حل‌های کامل را ارائه می‌دهند، با ‌جریان بی‌سابقه‌ای از جذب سرمایه در این بخش مواجه خواهند شد.

شارژ هوشمند یک عامل کلیدی درمسیر تحقق شارژ اقتصادی است و درحالی که سرمایه‌گذاری در این بخش با افزایش مقیاس بازار سرعت زیادی به‌خود گرفته، ارزیابی و بررسی‌های صورت‌گرفته چندان هم قابل توجه نیست.

این درحالی است که شارژ هوشمند می‌تواند یک مورد تجاری جذاب برای سرمایه‌گذاران باشد و باید به‌این موضوع توجه داشت که این نوع شارژ درحرکت از سوخت‌های فسیلی به‌منابع تجدیدپذیر و بدون آلایندگی، نقش کلیدی دارد.

منبع: دنیای خودرو

پایان/

۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
کد خبر: 17009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =