تأکید وزیر کار در توسعه روابط با سازمان بین‌المللی کار

«حامد فروزان» مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برای شرکت در نشست ۳۴۴ هیأت مدیره سازمان بین‌المللی کار راهی ژنو شده بود، مورد استقبال سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل، قرار گرفت.

به گزارش تحریریه، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فروزان با تشریح اهداف سفر خود، اظهار امیدواری کرد که تعامل با سازمان بین‌المللی کار با رویکرد فعالانه دنبال شود.

نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: با همکاری نمایندگی دائم کشورمان در ژنو راهبرد تحولی حوزه روابط بین‌الملل این وزارتخانه در زمینه استفاده حداکثری از ظرفیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای تحقق اولویت‌های سیاستی وزارت مردم تحقق می‌یابد.

وی، مشارکت و حضور فعال در سازمان‌های بین‌المللی، توسعه صادرات، خدمات و محصولات شرکت‌های زیر مجموعه این وزارتخانه و ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه کار و تولید را سه محور و اولویت کلیدی این راهبرد تحولی عنوان کرد.

مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تأکید دکتر عبدالملکی وزیر کار در توسعه روابط با سازمان بین‌المللی کار، افزایش سهم و نقش همکاری‌های توسعه‌ای سازمان را یکی از مطالبات و انتظارات معطل مانده عنوان کرد.

فروزان خواستار حمایت و ایفای نقش فعالانه نمایندگی کشورمان در سازمان ملل در این زمینه شد.

پایان/

۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰
کد خبر: 17536

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =