تمدید و فعال‌سازی اعتبار خرید فروشگاه‌های افق کوروش برای بازنشستگان

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اعتبار خرید از فروشگاه‌های افق کوروش در سراسر کشور تمدید و فعال شده است.

به گزارش تحریریه، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی‌فر با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی فروشگاه های افق کوروش، اعتبار خرید از فروشگاه های افق کوروش در سراسر کشور برای «بازنشستگانی که از این طرح استفاده نکرده اند تا سقف یک و نیم میلیون تومان» تامین اعتبار (شارژ) شده است.

به گفته وی، همچنین امکان خرید برای «کسانی که قبلا از این طرح استفاده کرده‌اند به میزان اولین عدد قسط کسر شده از حقوقشان» فراهم شده است.

او افزود: بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق با خرید حداقل ۱۰۰ هزار تومان از یکی از فروشگاه‌های افق کوروش، مشمول استفاده از این اعتبار خواهند شد.

مرتضایی فرد با بیان اینکه «روش اجرای طرح خرید از فروشگاه های افق کوروش همانند دوره های گذشته است»، گفت: در این دوره اعتبارات لازم توسط لیزینگ صندوق بازنشستگی کشوری تامین می شود.

به گفته مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، ارائه تخفیف ۱۸درصدی  بر روی همه محصولات لبنی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) و در تمامی فروشگاه های افق کوروش همچنان پابرجا خواهد بود و این فروشگاه‌ها موظفند به بازنشستگان تحت پوشش این تخفیف را ارائه کنند.

پایان/

۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
کد خبر: 17719

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =