پسر ناقوس مرگ پدر را به صدا درآورد

فساد اقتصادی، افشای تامین مالی آزمایشگاه های زیستی در اوکراین و اقدامات غیراخلاقی «هانتر بایدن»، اکنون رئیس جمهوری ایالات متحده را در موقعیت خطرناکی قرار داده و به جمهوریخواهان به ویژه «دونالد ترامپ» بهانه ای بزرگ را برای حملات تند به «جو بایدن» بخشیده است.

به گزارش تحریریه، رئیس جمهور «جو بایدن» اکنون به علت اقدامات فاش شده پسرش در اوکراین به شدت تحت فشار است و به نوشته رسانه ها موضوع اطلاعات لو رفته از لپتاپ پسرش «هانتر بایدن» در کنگره آمریکا در حال بررسی است.

برخلاف ادعاهای پیشین جو بایدن پسرش در اوکراین به دلالی نفتی مشغول نبوده بلکه تامین مالی و مدیریت مالی آزمایشگاه های سری واشنگتن و حتی اقدامات غیراخلاقی و قاچاق برده های جنسی کودک هم در میان فعالیت های شغلی وی دیده می شود. نکته اینجاست یکی از شرکت های تحت مالکیت هانتر که متهم این پرونده است حساب بانکی را به نام جو بایدن برای امور مالی خود مورد استفاده قرار می دهد. 

تامین مالی آزمایشگاه های ویروسی اوکراین

روزنامه «واشنگتن پست» به تازگی در گزارشی فاش کرد، «ایگور کریلوف» رئیس نیروهای دفاع رادیویی، شیمیایی و بیولوژیکی نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد صندوق سرمایه‌گذاری «روزمونت سنکا» متعلق به هانتر بایدن، برنامه بیولوژیکی نظامی پنتاگون در اوکراین را تامین مالی می کرد.

بر این اساس یک شرکت سهام خصوصی که توسط هانتر بایدن اداره می شود، برخی از تحقیقات در مورد پاتوژن ها در این آزمایشگاه های زیستی در اوکراین را مدیریت و تأمین مالی کرده است.

طبق ایمیل‌های بازبینی شده توسط روزنامه های مطرح آمریکایی، ادعای روسیه مبنی بر اینکه هانتر، پسر بایدن، «تامین مالی آزمایشگاه‌های بیولوژیکی در اوکراین» را انجام داده، مهم است.

طبق گزارش این روزنامه پرتیراژ آمریکایی، روسیه سال‌هاست که مدعی وجود آزمایشگاه‌های جنگ زیستی آمریکا در اوکراین و دیگر جمهوری‌های شوروی سابق بوده است. این ادعاها اکنون با تهاجم به اوکراین دوباره تکرار شده است.

ایگور کریلوف از مقامات نیروهای مسلح روسیه ادعا کرده که این آزمایشگاه ها بخشی از نقشه ایالات متحده برای مطالعه ایمنی طبیعی جمعیت برای شناسایی خطرناک ترین عامل بیماری زا برای مردم منطقه است.

وزارت دفاع روسیه یک نمودار جریان پیچیده با خطوط درهم تنیده را منتشر کرد که نه تنها دخالت هانتر بایدن، بلکه «جورج سوروس» سرمایه‌دار را در تأمین مالی ادعایی آزمایشگاه‌های سلاح‌های زیستی به تصویر می‌کشد.

با این حال اشاره مسکو به هانتر بایدن برای رسانه های راست گرا جالب توجه بوده است. خبرنگاران بلافاصله نسخه‌هایی از محتویات لپتاپ بایدن را که ظاهراً در آوریل ۲۰۱۹ برای تعمیر به مغازه‌ای در دلاور سپرده شده بود، جستجو کردند و ایمیل‌هایی را یافتند که ادعاهای روسیه را تایید می کند.

روزنامه دیلی میل مدعی شده است که شواهد امر نشان می دهند که هانتر در مجموع سه رایانه را از دست داده است که هر کدام احتمالاً اطلاعات حساسی درباره رئیس جمهور جو بایدن را در خود دارند.

انحراف جنسی و قاچاق

به تازگی فیلمی از هانتر بایدن و یک زن ناشناس در رسانه های غربی منتشر شده است که وی در حال مصرف مواد مخدر به همراهش می گوید روس‌ها ویدئوهای جنسی از وی دارند زیرا فروشندگان مواد مخدر روسی یکی دیگر از لپ تاپ های او را دزدیده اند.

طبق گزارش روزنامه دیلی میل انگلیس که بخشی از این فیلم های اختصاصی را بارگزاری کرده است، هانتر بایدن مدعی است که فروشندگان مواد مخدر چند لپ‌تاپ‌ او را در سال ۲۰۱۸ دزدیده‌اند.

ویدئویی که توسط DailyMail.com به دست آمده است، نشان می دهد هانتر بایدن در مجموع سه رایانه را از دست داده است که هر کدام احتمالاً اطلاعات حساسی درباره رئیس جمهور جو بایدن دارند.

Hunter Biden

برخی از این لپتاپ ها دارای اسناد مالی شرکت های بایدن هستند و برخی دیگر نیز حاوی تصاویر، فیلم ها و ارتباطات شرم آور پسر رئیس جمهور با زنان و دختران کم سن و سال می باشند.

طبق این گزارش، ادعاهای هانتر همچنین این احتمال را افزایش می دهد که او به عنوان یک مجرای آسیب پذیر برای جو بایدن به عنوان بخشی از یک عملیات اطلاعاتی خارجی مورد هدف قرار گرفته است.

در برخی فیلم ها حتی هانتر بایدن در حال انجام کارهای غیراخلاقی با کودکان اوکراینی است.

تشکیل پرونده بایدن در کنگره و تایید ادعاهای ترامپ

به نوشته «نیویورک پست» وجود اطلاعات خاص در لپ تاپ هانتر بایدن تایید شده و اکنون پرونده ای برای آن در کنگره ثبت گردیده است. همزمان «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین آمریکا که در انتخابات ۲۰۲۰ از جو بایدن شکست خورد از «ولادیمیر پوتین» خواست تا اطلاعات بیشتری را درباره معامله های تجاری و دیگر اقدامات هانتر بایدن در اوکراین منتشر کند.

به نوشته این نشریه، اطلاعات شرم آور و بدنام کننده ای  از لپ‌تاپ هانتر بایدن منتشر شده است و به همین دلیل «مت گاتز» نماینده مجلس نمایندگان آمریکا از تشکیل پرونده آن در کنگره خبر داد.

این نماینده جمهوری خواه فلوریدا، اقدام فوق را در جریان جلسه استماع نظارت بر بخش سایبری اف بی آی پس از شهادت «برایان وورندران» انجام داد که در سال ۲۰۱۹ مدعی شد هیچ اطلاعاتی در مورد لپ تاپ هانتر بایدن که این اداره از یک تعمیرگاه دلاور توقیف کرده بود، وجود ندارد.

«جری نادلر» رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا (D-NY) ابتدا درخواست گاتز را مسدود کرد اما مدتی بعد تسلیم شد و با آن به صورت مشروط موافقت کرد.

گاتز می گوید من به‌دنبال کسب موافقت برای ورود به سوابق این کمیته، محتوا، فایل‌ها و کپی‌هایی از لپ‌تاپ هانتر بایدن هستم.

گاتز در حالی که این درخواست را مطرح می کرد، یک هارد اکسترنال کوچک بود را در دست داشت. مطالب وارد شده در پرونده شامل بسیاری از عکس‌ها و ویدیوهای غیراخلاقی جنسی است که در لپ‌تاپ پسر بایدن ذخیره شده است.

این تصاویر شامل یک ویدیو کلیپ ۱۲ دقیقه‌ای هم می باشد که پسر بایدن را در حال کشیدن مواد مخدر کراک به همراه یک زن ناشناس، نشان می‌دهد.

پیش از این، گاتز با اشاره به یک هارد اکسترنال کوچک تاکید داشت که با همکاری اعضای مجلس در پرونده تشکیل شده، محتویات لپ تاپ هانتر بایدن را بررسی می کند. 

پایان/

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۲
کد خبر: 17845

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =