پوتین برنامه بیل گیتس را مختل کرد

«مایکل فلین» مشاور سابق امنیت ملی اعتقاد دارد حمله روسیه به اوکراین «نظم جدید جهانی» مورد نظر «بیل گیتس» را بر هم زد.

به گزارش تحریریه، تارنمای «Rolling Stone» نوشت، «مایکل فلین» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، «ولادیمیر پوتین» را به عنوان یک قهرمان برای نظریه پردازان توطئه ترسیم می کند زیرا وی با حمله به اوکراین «نظم جدید جهانی» بیل گیتس را مختل می کند.

مشاور امنیت ملی سابق «دونالد ترامپ» اعتقاد دارد تهاجم پوتین به اوکراین برنامه‌ ریزی ها برای «نظم نوین جهانی» را که توسط افرادی مانند «بیل گیتس» میلیاردر سازمان‌دهی شده بود، و به نوعی برای از بین بردن دین تلاش می‌کنند، برهم زده است.

از نگاه این گزارش، سخنان فلین اوج تئوری توطئه محسوب می شود که به سمت یک پایان خطرناک پیش می رود؛ بسیاری از نظریه پردازان توطئه، پوتین را به عنوان یک قهرمان مطرح می کنند.

فلین تصریح دارد: کسی مانند ولادیمیر پوتین با رفتن به اوکراین این توازن در نظم نوین جهانی را که برخی برای آن تلاش می کردند، بر هم زده است. 

وی در سخنان خود در پادکست کلارک در Thrivetime Show مدعی شد که مجمع جهانی اقتصاد و میلیاردرهایی مانند گیتس از پوتین به دلیل حمله به اوکراین و خراب کردن نقشه های آن ها برای تسلط بر جهان عصبانی هستند. همه آنچه در حال حاضر در اروپا می بینیم برهم زدن تعادل نظم جهانی است. افرادی مانند استاد و مورخ اسرائیلی «یووال نوح هراری» و «کلاوس شواب» بنیانگذار مجمع جهانی اقتصاد در کنار بیل گیتس از جمله این افراد هستند.

فلین ادعا کرد که این افراد بسیار باهوش هستند، منابع بسیار خوبی دارند، و یک نوع ایده استراتژیک برای آینده جهان دارند که در آن خدا و معنویت بخشی از این استراتژی نیستند.

به گفته اتحادیه ضد افترا (Anti-Defamation Leagu)، شواب و دیگران توسط نظریه‌پردازان توطئه متهم هستند که تلاش دارند از همه‌گیری کووید-19 به عنوان فرصتی برای «سازماندهی مجدد جوامع و اقتصادهای جهانی به نفع خود» و در عین حال اجرای «رژیم توتالیتر جهانی» استفاده کنند.

 دیدگاه «بازنشانی بزرگ» (The Great Reset) از گزارشی به همین نام که توسط مجمع جهانی اقتصاد (WEF) در ژوئن 2020 منتشر شد، ناشی می شود. بر این اساس، بازنشانی بزرگ تعهدی است مشترک و فوری برای ایجاد پایه‌ های سیستم اقتصادی و اجتماعی تازه برای آینده.

اما نظریه‌پردازان توطئه «بازنشانی بزرگ» را تهدیدی برای مردم جهان می‌دانند، زیرا نخبگان جهانی می خواهند در این برنامه قدرت و کنترل خود را متمرکز ‌کنند.

تلاش فلین برای پیوند دادن اوکراین به تئوری توطئه و نشان دادن پوتین به‌عنوان سنگر مقاومت در برابر نخبگان جهانی به تطهیر رهبر روسیه منجر می شود و اقدامات وی را توجیه می کند. 

پایان/

۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
کد خبر: 17899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =