فوری/ ضربه جدید هکرهای ایرانی به سازمان اطلاعاتی اسرائیل

گروه هکری ایرانی «دست‌های باز» طی اعلامیه مدعی شدند به زودی مستنداتی در مورد حضور مخرب اسرائیل در قزاقستان و تلاش برای ترور رئیس جمهور این کشور را منتشر می کند.

به گزارش تحریریه، گروه هکری ایرانی «دست‌های باز»  اعلام کرد به زودی مستنداتی در مورد حضور مخرب اسرائیل در قزاقستان و تلاش برای ترور رییس جمهور این کشور را منتشر می کند این گروه در اطلاعیه خود گفت:
با توجه به حضور مخرب اسرائیل و تجاوز به کرامت ملی در منطقه و به ویژه آخرین اقدام موساد برای ترور رئیس جمهور قزاقستان، "دستان باز" مستندات ویژه‌ای درباره حضور مخرب اسرائیل در این کشور منتشر می‌کند.
در ادامه خطاب به دفتر نفتالی بنت نخست‌وزیر اسرائیل نیز نوشت:

"مطمئنید که موارد منتشر شده تنها از ایمیل همسر آقای برنع (بارنِه‌ئا) است؟
آیا همچنان منکر آسیب به امنیت ملی خود هستید؟

منتظر اپیزود جدید ما باشید"

پس از پیام گروه هکری ایرانی «دست‌های باز» کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز به این مساله پرداخته و طی گزارشی اعلام کرد: گروه هکری ایرانی «دست‌های باز» که حدود سه هفته پیش برخی از اسناد فرار مالیاتی رییس موساد را منتشر کرد، در تلگرامی مدعی شد که موساد قصد ترور رئیس‌جمهور قزاقستان قاسم جومارت توکایف را داشته و اسناد «درباره نقش مخرب اسرائیل در قزاقستان» را منتشر خواهد کرد. 

لازم بذکر است که چندی قبل هک رایانه و موبایل شخصی رئیس موساد داوید برنع (بارنه‌ئا) و موبایل همسر وی بسیار خبر ساز شد. هکرها حتی خانه رئیس موساد را روی نقشه نشان دادند. همچنین توانستند بودند تصاویر ضبط شده توسط دوربین موبایل وی از جمله فیلم زمانیکه از جنگ سی و سه روزه به دانمارک فرار کرده بود‏، و اسناد فرار مالیاتی اش را نیز نشان دهند. 

پایان/

۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 17981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =