پاسخ به سخنان اخیر پرچمدار ممنوعیت واردات خودرو در ایران

مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده تهران در مجلس، اخیرا در مصاحبه ای با رادیو در توجیه مخالفت خود با واردات خودرو سخنان عجیبی را بیان کرده است.

به گزارش تحریریه، مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده تهران در مجلس، اخیرا در مصاحبه ای با رادیو در توجیه مخالفت خود با واردات خودرو سخنان عجیبی را بیان کرده است.

عطا بهرامی در پاسخ به این مواضع نکات بسیار مهمی را بیان کرده است.

پایان/ 

۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 18043

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 7
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سعید IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      2 0
      اقای میرسلیم به چه حقی مانع زندگی عادی مردم میشوید .چگونه منطق شما ایجاب میکند که مردم یک 206 را 340 میلیون تومان معادل 14000 دلار خریداری کنند.شما وقتی میتوانید جلوی واردات را بگیرید که کرمان موتور جک c5 را 400 میلیون به مردم بفروشد یا مثلا ایران خودرو پژو 206 را حداکثر 90 میلیون .واقعا جای تردید در نظرات کارشناسی شما ودفاعیه های غیر موجه از دو خودروساز داخلی که سالها با مکیدن خون مردم پاداشهای بی منطق به مدیران بی کفایت پرداخت میکنند واتق الله از خدا بترسید از گناه پرهیز کنید
    • فرهاد IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      2 0
      آفرین آقای بهرامی.آقای میرسلیم جواب بدین. کدام طرحی را دادین که یه جو به درد ملت خورده چرا در کاری که اصلا سررشته ندارین اظهار نظر میکنین. آقای رئیسی بخدا دلسوزی شما به ملت به همگان ثابت شده و ما امیدوار هستیم که تصمیم‌های شما این اقتصاد ورشکسته را نجات بدهد. وقتی رهبر عزیزتر از جانم با تمام وجود به شما ایمان داره چرا شما اجازه می‌دهید بعضی از مدیران کار نا بلد زحمات شما را بر باد دهند. آقای رئیسی خواهش میکنیم که خود شما در واردات خودرو ورود کنین و این مافیای خودرویی را که هر سال با این ارابه های مرگ جان هزاران نفر را می‌گیرند و به اقتصاد ضربه های جبران ناشدنی می‌زنند را متلاشی کنین.ای سید مظلومان متشکریم.
    • علی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      3 0
      میرسلیم ...چرا نطام رو از چشم مردم میندازه؟
    • علی کرار IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      1 0
      بیشتر حمایت ازجنایت یه عده درحق مردم هست. رضایت مشتری تو هرجایی که پیشرفت داره مهم هست اینجا زور گفتن، انداختن به مردم... مجلس هم که پشتش هست. وقتی میگن بچه سوم بیاریدتا بهتون خودرو بدیم،بقول قدیمی ها:بگذارید اول اینهایی رو که زاییدیم بزرگ کنیم تابعد. دیگه وضعیت طوری شده کسی نمیخاد ازدواج کنه. تا بچه آوردن ماهم که 2 تا داریم توش زاییدیم. دولت و مجلس هم هرروز یه تخمی میذارن زیر پای ملت تا جوجه بشه! امیدوارم خدا شفای عاجل به تفکراتشون بده! منی که دوتا بچه کوچک دارم همش هم باید تو جاده تردد داشته باشم بایه پرایدی که وقتی ترمز میگیری نه فرمون داره نه به موقع می ایسته، نه ایمنی داره... بعد بخاطر ناتوانی مسئولین باید به خاطر داشتن یه تیکه آشغال که پلاک فعال حساب میشه نتونم تو قرعه کشی یه مشت خودرو آشغال دیگه هم ثبت نام کنم... ننگ برباعث وبانیهاش... قانون حمایت ازخانواده وجوانی چه چرندیاتی.... بیاید یه آغل بزنید دام پروری راه بندازید. حساب هزینه های تربیتشون رو هم کردید. وقتی تفاوت آنچنانی هست توی سطح مدارس من صددرصد دلم نمیخاد دیگه بچه بیارم. تازه باید ازهمین دوتا بچم هم عذر بخام.
    • رضایی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      0 0
      با عرض پوزش بنده با زندگی در کشورهای امارات قطر و هلند دارم میگم خدمات و رفاه اجتماعی از زمین تا آسمان متفاوته.. این اراجیف رو نفرمایید که فرقی نداره جز خودرو..
    • ش . ن IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      0 0
      درود و سلام بر شما و همکاران و همفکران شما بنده هم یه سوال از شما دارم... ، این میرسلیم مگر تو ایران و مجلس و مجمع و... نیست؟؟؟ یا این مگه ایرانی نیست ؟؟؟ شما با این بیانات صریح و کارشناسانه و انساندوستانه نمیتونین خودشو پیدا کنین بیارین دو کلام بهش حرف انسان دوستانه و حرف حساب بهش بیاموزین؟؟؟ مگر این بشر چقدر تو این مملکت برش و توان دارد ؟؟؟ فردی که به فرموده حضرتعالی حالا که یه پاش لب گوره مگه تا حالا چه کار شاخ و به نفع مردم انجام داده که این دومیش باشه؟؟؟ عجب گیری افتادیم بخدا...!!!؟؟؟
    • بهروز IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      0 0
      با سلام. میرسلیم رو باید دادگاهی کرد و پای چوبه دار کشوند. همین آقا هستش ک داره مملکت رو نابود میکنه . چطور ایشون داره راحت توی ایران میچرخه و کسی کاری باهاش نداره. یکی نیس توی خیابونی دم خونه ای جای ....