۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰

ما و شهیدان حرم

بهاالدین قهرمانی نژاد
ما و شهیدان حرم

دکتر بهاالدین قهرمانی نژاد در یادداشتی به بررسی معناشناسانه شهدای حرم رضوی پرداخت.

سلام بر حقیقت طلبان

۱. شهیدان، حجج اسلام، اصلانی و دارایی، مظلومانه به دست خوارج زمان و با تحریک و هدایت شیاطین شناخته شده به لقاء الله نائل شدند.

۲. رسانه ها و اشخاص شناخته شده، شروع به تهمت، دروغ پردازی، فصاسازی و حربه های همیشگی خود نمودند. 

۳. جریان اصلاحاتی و حامیان رسانه ای ایشان که تا دیروز حرف از اعزام نیرو برای کمک به ملت افغانستان می زدند، امروز یا اذهان را به موضع گیری علیه افاغنه دعوت می کنند یا در برابر این تبلیغات رسانه ای، سکوت معنادار نموده اند.

۴. عده ای از اشخاص همراه با جریان اصلاحات، این قضیه را با موضوع زنان در روز مسابقه فوتبال با لبنان مرتبط کرده و به نماینده رهبری در خراسان رضوی طعنه می زنند.

۵. عده ای هم در فضای مجازی، ناجوانمردانه و وقیحانه تهمت های سابق خود به معظم له را مجددا تکرار نموده و فیلم تقطیع شده را با اهانت های شرم آور، در این فضای اشغال شده توسط دشمن، نشر می دهند.

۶. همین جریان، به شدت بر علیه طرح صیانت، موضع گرفته و از هر حرکتی که برای کنترل فضای ولنگاری که این همه فجایع ببار آورده،به شدت انتقاد و تخریب می نمایند.

۷. با پستی و رذالت، کلیپ هایی از میری خلع لباس شده در تایید وهابیت و بی گناه جلوه دادن عبداللطیف مرادی قاتل و وهابی، پخش می کنند.

نتیجه: آیا هرکدام از ما به اندازه توان روشنگری و تبیین حقائق و آگاه کردن مخاطبان، به ویژه جوانان، خاصه، دانشجویان و دانش آموزان کلاس هایی که داریم، وظیفه خود را در قبال این شهداء و فرمایش رهبری مبنی بر جهاد تبیین انجام می دهیم؟! آیا روشن، واضح و شفاف، حقائق مورد نظر رهبری را با جوانان تحت بمباران تبلیغاتی رسانه ها و فضای مجازی در میان می گذاریم؟! اگر جواب مثبت است طوبی لکم. انشالله شهدایی زندگی کنیم و چونان شهیدان از عالم، هجرت کنیم. و اگر خدای ناکرده ........بدانیم 

والله خبیر بما تعملون.

پایان/

۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰
کد خبر: 18071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =