نفوذی اسرائیل در بین شیعیان دستور تخریب مرقد امام حسین را صادر کرد

روز گذشته در فضای مجازی عراق فیلمی منتشر شد که جوانان کروات زده و کم سن و سالی را نشان می‌داد که از طرفداران «محمود الصرخی الحسنی» بودند. آنها به صورت علنی فتوای تخریب مراقد شریف ائمه اطهار را صادر کردند.

به گزارش تحریریه، روز گذشته در فضای مجازی عراق فیلمی منتشر شد که جوانان کروات زده و کم سن و سالی را نشان می‌داد که از طرفداران  «محمود الصرخی الحسنی» بودند. آنها به صورت علنی فتوای تخریب مراقد شریف ائمه اطهار را صادر کردند.

این اتفاق به سرعت با واکنش مردم عراق، گروه‌های سیاسی و نیروهای امنیتی همراه شد. مردم به دفاتر و مساجد الصرخی حمله ور شده و آنها را ویران کرده و به آتش کشیدند. همچنین نیروهای امنیتی طرفداران وی را به سرعت دستگیر کردند. اما الصرخی کیست؟ گفته می‌شود که نام اصلی او «محمود البهادلی‌ست» و او به دروغ عمامه سادات را بر سر کرده است.  

الصرخی در سال ۲۰۰۴ اعلام مرجعیت کرد و از همان زمان با افکار سیاسی و عقیدتی عجیب و غریب بر سر زبان‌ها افتاد. او خود را تنها مرجعیت عربی و مخالف شدید ایران و مراجع نجف عنوان می‌کرد و همچنین ادعای ارتباط با امام زمان را داشت.

الصرخی به سرعت مورد استقبال شبکه‌های عربستانی و اماراتی قرار گرفت. دفاتر وی در دوران نخست وزیری نوری المالکی توسط نیروهای امنیتی بسته شد. در همان موقع نیز پرچم‌های منتسب به داعش از دفاتر الصرخی بیرون آمد.

در سال ۲۰۱۴ الصرخی دولت عراق را دعوت به مذاکره با داعش کرد! همچنین پس از فتوای جهاد کفائی، به مقام والای مرجعیت بی احترامی کرده و این اتفاق را تلاشی برای شعله‌ور کردن جنگ داخلی قلمداد کرد. 

 در عراق سال‌هاست که از شخص الصرخی اخبار خاصی در دست نیست ولی بر اساس برخی شواهد ظاهرا وی به هلاکت رسیده و اکنون برادر وی جانشین او شده است.

لازم بذکر است که سالها قبل در فضای مجازی فیلمی از جلسه محرمانه یهودیان منتشر شد که در آن یکی از حاخام های یهودی ساکن اسرائیل در مورد توطئه علیه شیعیان و مسلمانان و امام زمان(عج) سخن می گفت.

در این کلیپ حاخام اسرائیلی می گوید: لازم است که شیعیان در عراق جدا از افراط گرایی، از مذهبشان دور شوند و همین طور از فکر یاری رساندن به دین و مذهب شان آن چنان که در کتاب های شان به آن تاکید شده و از یاری امام شان که در آخر زمان با ما به مبارزه بر خواهد خواست، دست بردارند. این ها همه به واسطه ی ((مراجعی)) امکان پذیر است که آن ها را به امور بیهوده و لهو گرفتار نموده و از دین و عقیده شان منصرف کنند و آنان را به بازی بگیرند و به سوی فعالیت های ورزشی سوق دهند و مثلا عشق فوتبال را به دل شان بیاندازند و این جدا خیلی مهم است. هم اکنون محمود الصرخی همان پروژه ماست که به صورت تمام و کمال در عراق به او تکیه کرده ایم. بعد از این که محمود الصرخی به هلاکت رسید برادرش را آوردیم و او را جانشین وی کرده و پس از این که او را آموزش دادیم یاران احمقش نیز وی را تصدیق و باور کرده و او الان در حال پاشیدن تخم فتنه در کل عراق است. ما از شما می خواهیم در فیس بوک بیانات او را منتشر کنید و اعمال وی را تبلیغ نموده و از یارانش باشید."

پایان/

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
کد خبر: 18172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =