خیز تعاونی‌های شاخص، شرکت‌های دانش‌بنیان و هلدینگ‌های وزارت مردم برای حضور در مرکز تجاری ایران در ارمنستان

نشست مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تعاونی‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز اقتصادی تابعه وزارت مردم، در خصوص حضور و ارائه خدمات در مرکز تجاری ایران در ارمنستان برگزار شد.

به گزارش تحریریه، به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حامد فروزان» مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست گفت: در راستای اجرای مأموریت‌های اداره کل امور بین‌الملل در حوزه توسعه صادرات و معرفی‌ ظرفیت‌های وزارت مردم در عرصه بین المللی، در تلاش هستیم جایگاه اثرگذاری برای جمهوری اسلامی ایران در بازارهای منطقه به دست بیاوریم.

در ادامه «آرمان علمایی» رئیس مرکز تجاری ایران در ارمنستان با تشریح جزئیات نحوه حضور و ایاب و ذهاب و هزینه‌های مربوطه، اظهار کرد: مرکز تجاری ایران در ارمنستان با اخذ مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران، در زمینی به مساحت بیش از ده هزار مترمربع برپا شده است.

وی با بیان اینکه حضور برای مشاغل خانگی و روستایی در سال اول بدون دریافت هزینه است، افزود: این فضای تجاری و نمایشگاهی مجهز در یکی از بهترین موقعیت‌های تجاری ـ صنعتی شهر ایروان طراحی و توسعه داده شده است.

تعاونی‌ها و هلدینگ‌های حاضر در نشست نیز ضمن معرفی ظرفیت‌های تولیدی و خدماتی مجموعه‌های خود، سؤالات خود را در این خصوص مطرح کردند.

پایان/

۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
کد خبر: 18192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =