استقبال صنعت بیمه کشور از کروکی آنلاین

در جلسه مشترک رئیس پلیس راهور و رئیس کل بیمه مرکزی بر ضرورت ترسیم کروکی آنلاین در قالب پروژه مشترک پلیس و بیمه مرکزی تاکید و مقرر شد زیرساخت های لازم برای اجرای سراسری این پروژه ایجاد شود.

به گزارش تحریریه، به نقل از بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور در این جلسه با اشاره به فراهم شدن زیرساخت های لازم توسط پلیس برای ترسیم کروکی آنلاین گفت: صنعت بیمه کشور به عنوان یکی از سازمانهای پیشرو در امر ارایه خدمات الکترونیکی، از اجرایی شدن این پروژه استقبال می کند و با توجه به سیاست های جدید دولت، همکاری های لازم را برای اجرای آن در سراسر کشور انجام می دهد.

رئیس کل بیمه مرکزی، اجرایی شدن این برنامه در کشور را گامی بزرگ برای تسریع در پرداخت خسارتها نامید و گفت: با عملیاتی شدن این برنامه علاوه برتسریع در تشکیل پرونده ها برای پرداخت خسارتها، زمینه های لازم برای کاهش تصادفات ساختگی نیز فراهم می شود.

رئیس کل بیمه مرکزی از کاهش تلفات و خسارتهای ناشی از بروز تصادفات به عنوان یکی از راهبردهای اساسی بیمه مرکزی نام برد و ابراز امیدواری کرد که با ایجاد تعامل و همکاری بین دستگاهها و نهادهای مرتبط و امضای تفاهم نامه های مشترک،  این هدف محقق شود.

بهزاد پور تصریح کرد: در راستای الکترونیکی کردن خدمات و بهره گیری همه سارمانها و نهادهای مرتبط با بیمه شخص ثالث، سامانه های الکترونیکی فی مابین باید تقویت و بروز شوند تا علاوه بر سرعت بخشیدن به ارایه خدمات بتوان بصورت برخط نسبت به صحت سنجی و راستی آزمایی اطلاعات تبادل شده اقدام کرد.

براساس این گزارش، رئیس پلیس راهور هم در این جلسه با اشاره به سابقه و ضرورت ترسیم کروکی آنلاین گفت: کروکی آنلاین از اواخر سال 99بصورت آزمایشی در قم راه اندازی شده و اشکالات و ایرادات آن در طی اجرا مشخص و برطرف شده است.

سردار هادیانفر ابراز امیدواری کرد که این برنامه با همکاری دستگاهها مرتبط در سراسر کشور اجراشود. وی ادامه داد : بر این اساس در صورت بروز تصادف، عکس و حتی فیلم حادثه به همراه نظر کارشناس در سامانه ای که تعریف شده، ثبت و بصورت آنلاین به بیمه هم ارسال خواهدشد.

رئیس پلیس راهور از همکاری های دو جانبه پلیس راهور و صنعت بیمه استقبال کرد و گفت: با تداوم همکاری ها و تعامل با سایر دستگاههای مرتبط ،  علاوه بر سرعت ارایه خدمات به مردم، از میزان تلفات و تصادفات رانندگی نیز کاسته خواهد شد.

پایان/

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
کد خبر: 18368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =