مزایده خودروهای فاقد گارانتی سایپا از اول اردیبهشت ماه

مزایده عمومی خودروهای فاقد گارانتی سایپا از 1 تا 5 اردیبهشت به صورت شبانه روزی و آنلاین در پورتال رسمی گروه خودروسازی سایپا برگزار می‌شود.

به گزارش تحریریه،  گروه خودروسازی سایپا خودروهای فاقد گارانتی را از طریق مزایده عمومی برای محصولات خانواده ایکس 100، ایکس 200 و چانگان  از 1 تا 5 اردیبهشت آغاز می کند.

مشتریان این خودروها می توانند از طریق آدرس اینترنتی https://auc.saipacorp.com  فرآیند ثبت نام را با پرداخت ودیعه 4 میلیون تومانی  و پذیرش شرایط مزایده نسبت به اعلام رقم پیشنهادی اقدام کنند.

گروه خودروسازی سایپا در راستای تسهیل امور این مزایده و با هدف توزیع عادلانه شرایط رقابت و ایجاد فرصت برابر برای تمامی متقاضیان در سراسر کشور و کاهش سفرهای بین شهری امکان رویت تصاویر خودروها را در پورتال این مجموعه فراهم کرده است.

براساس روال مزایده، بالاترین مبلغ پیشنهادی به صورت مکانیزه به عنوان برنده مزایده انتخاب و نتایج 2 ساعت بعد از پایان به صورت خودکار اعلام خواهد شد.

گفتنی است تمام فرآیند این مزایده به صورت اینترنتی انجام می شود تا ضمن تسهیل امور، با روندی سریع، شفاف و مشخص، امکان مشارکت تمام هموطنان با شرایط برابر در سراسر کشور در این طرح وجود داشته باشد.

پایان/

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 18396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =