اقدامات وزارت دفاع در حوزه قطعه‌سازی خودرو

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اقدامات وزارتخانه متبوعش درباره خودروسازی و قطعه‌سازی، گفت: تولیدات مختلفی در حوزه خودروهای جنگی داریم که اکنون در حال تحویل به نیروهای مسلح است.

به گزارش تحریریه، محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره برنامه وزارت دفاع برای خودروسازی، گفت: وزارت دفاع به حوزه قطعه‌سازی و مباحث گلوگاهی در صنعت به ویژه صنعت خودروسازی ورود کرده و کمک‌هایی در این حوزه‌ها انجام داده است و این اقدامات استمرار دارد.

وی با بیان اینکه اقدام وزارت دفاع براساس نیازمندی‌های است که در بخش‌های مختلف به این وزارتخانه ارجاع می‌شود، در پاسخ به این پرسش که آیا قراردادی با خودروسازان در این زمینه منعقد شده، توضیح داد: بله؛ براساس قراردادها در حال فعالیت هستیم؛ برخی قطعات موردنیاز این مجموعه‌ها نقش گلوگاهی دارند یا باید از خارج از کشور تامین شود که البته وزارت دفاع در حال تولید این قطعات است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره اقدامات انجام گرفته برای تولید خودروهای جنگی، ادامه داد: تولیدات مختلفی در حوزه خودروهای جنگی وجود دارد که در حال تحویل این خودروها به نیروهای مسلح هستیم.

منبع: خانه ملت

پایان/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 18437

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =