منوچهر منطقی دولت رئیسی را تحقیر کرد

منوچهر منطقی معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت دولت رئیسی را تحقیر کرد

به گزارش تحریریه، منوچهر منطقی معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت با سخنان خود درباره وضعیت صنعت و بازار خودرو کشور عملا دولت آیت الله رئیسی را تحقیر کرد. 

وی پس از ایراد سخنان تکراری درباره بهبود وضعیت خودرو با برنامه های وزارت صمت، بابیان این‌که قواعد لازم برای واردات خودرو در حال تنظیم است، تصریح کرد: یکی از ابزارهایی که قانون‌گذار در اختیار ما گذاشته واردات است و باید از این ابزار استفاده مفید کنیم، بنابراین هر زمان نهادهای بالادستی اجازه دهند کار را اجرایی خواهیم کرد.

طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهور مسئول اجرای قانون اساسی است و نهادی بالادستی وجود ندارد که بخواهد مانع از تصمیم دولت شود و تنها حالت ممکن این است که رهبر معظم انقلاب شخصا حکم حکومتی صادر کنند که رویه معظم له ورود به این جزئیات نیست و در 33 سال گذشته به اندازه انگشتان یک دست هم از اختیار ویژه ولایت فقیه استفاده نکرده اند. 

در چنین شرایطی، اظهارات افرادی مانند منطقی که عملا دولت را تحقیر می کنند مشخص نیست با چه منطق و اهدافی بیان می شود. 

عملکرد سیدرضا فاطمی امین و افرادی مانند منوچهر منطقی که در گذشته مدیرعامل ایران خودرو بوده و بر تصمیم های وزیر اثر زیادی دارد باعث زمینگیر شدن دولت در بازار خودرو شده و این بازار را به بدترین بازار داخل با افزایش قیمت های پیاپی تبدیل کرده است.

پایان/

۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۵
کد خبر: 18445

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      2 0
      بازار خودرو دست مافیای چین است برای هم است بلبل زبان می شوند چون قدرتشان را از ارباب می گیرند و بر کسیوشیده نبست جز بیسوادان
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      0 0
      در زمان احمدی نژاد این فرد از آنجا اخراج شد حالا دوباره اومده مجلس باید و باید از فاطمی امین سوال کند و استیضاح مردم بازیچه نیستند میر سلیم هم مقصر است مملکت هزار تا اختیار دار داره
    • محسن IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      0 0
      سلام امیدوار کردن مردم شایسته به مسولان نالایق، خدمت به دشمن و اهانت به مردم و خیانت و گناهی نابخشودنی است. خم کردن اسلام بجای خم کردن مسولان برای منطبق شدن بر هم، پروراندن نطفه حرام نظام مملکت داری غاصبان نااهلان فریبکار غاصب است.