خودروی ملی بیشتر از چنگیزخان ایرانیان را کشته است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به افزایش قیمت خودروهای بی کیفیت داخلی گفت: تنها راه نجات مردم از دست قماربازان و رانتخواران سیاسی، احیای گردان های مخلص دوران دفاع مقدس است.

به گزارش تحریریه،  سارا فلاحی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: داستان بازی خودروسازان با امنیت خاطر مردم و با بیت المال، داستان عجیب و غریبی نیست.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس یازدهم ادامه داد: از دولت پنجم به بعد، خوش اشرافیگری در بسیاری از خواص رخنه کرد، آنها به جای حفاظت از میراث انقلاب، آن را سهم الارث پدران خود دانستند و امروز پشت مافیای خودرو هستند. حتی نهادهای بالادستی را دچار اشتباهات محاسباتی کردند.

وی با اشاره به کیفیت پایین خودروهای تولید داخل ادامه داد: طنز تلخ خودروی ملی که بیشتر شبیه تراژدی ارابه های مرگ ایرانیان است را به خورد مردم دادند و در حالی که بیشتر از چنگیزخان مغول از ایرانیان را کشته اند، اما تاکنون کسی را یارای مقابله با آنها نبوده و نیست و حتی دولت های مختلف را بلعیده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: به نظر من تنها راه نجات مردم ایران از دست قماربازان اقتصادی و رانتخواران سیاسی، احیای گردان ها و لشکرهای مخلص دوران دفاع مقدس است. گردان های حر، کمیل، خنظله و لشکرهای محمد رسول الله (ص) و عاشورا.

منبع: ایلنا

پایان/

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
کد خبر: 18740

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =