قابلیت جدید در اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت پاسخ به استوری‌ از طریق «ترسیم شکل» را آزمایش می‌کند.

به گزارش تحریریه، اینستاگرام روی ویژگی جدیدی کار می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد به استوری دوستان خود به شکل‌ دیگری و در قالب نقاشی و ترسیم شکل (drawing) پاسخ دهند.

همانطور که «الساندرو پالوزی» مهندس معکوس شناخته شده توییتر توضیح می‌دهد و همچنین تصویری از آن را به اشتراک گذاشته، اینستاگرام در حال کار روی قابلیتی است تا کاربران به استوری‌های دیگران با نقاشی و ترسیم شکل پاسخ دهند. در تصویر منتشر شده زیر، نحوه نمایش آیکون مربوط به این ویژگی جدید مشخص شده است. با این حال، هنوز هیچ اطلاعات بیشتری در مورد این قابلیت وجود ندارد.

پاسخ خود به استوری اینستاگرام را نقاشی کنید!

اینستاگرام

همانطور که در اسکرین شات بالا دیده می‌شود، آیکون این گزینه جدید در کنار آیکون «پاسخ به استوری از طریق تصویر» در باکس ارسال پیام قرار گرفته است. بر اساس آیکون آن، به نظر می‌رسد هنگامی که این قابلیت در دسترس کاربران قرار بگیرد، می‌توان متن یا هر تصویر دلخواه دیگری را روی صفحه نمایش کشید و آن را در پاسخ به استوری دوستان خود ارسال کرد. البته در کنار آن، مثل همیشه می‌توانید واکنش سریع خود به استوری‌ها را به شکل ایموجی، تصاویر یا فایل‎‌های Gif ارسال کنید.

پالوزی که معمولا قابلیت‌های جدید اپلیکیشن‌ها را پیش از معرفی رسمی، فاش می‌کند، هیچ اشاره‌ای نکرده که قابلیت جدید اینستاگرام به کدام نسخه آن مربوط می‌شود. با این حال، می‌توان انتظار داشت که شرکت متا، آن را در دسترس کاربران اندروید و iOS خود قرار دهد.

در چند وقت گذشته، گزارش‌های زیادی درباره قابلیت‌های جدید و در حال توسعه اینستاگرام منتشر شده است. به عنوان مثال، گفته شده بود که شبکه اجتماعی محبوب متعلق به متا، در حال آزمایش فید تمام صفحه‌ای مانند تیک‌تاک است. پیش از آن هم اینستاگرام در حال آزمایش  قابلیت پین کردن پست‌ها در پروفایل کاربران بوده است.

منبع: دیجیاتو

پایان/

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
کد خبر: 18798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =