پوتین عذرخواهی نکرده؛ هیتلر همچنان یهودی است

کرملین عذرخواهی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به سبب اظهارات سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه تکذیب کرد.

به گزارش تحریریه، وزیر امور خارجه روسیه چند روز قبل در مصاحبه با رسانه ایتالیایی موسوم به "میدیاست" که در وب‌ سایت وزارت خارجه روسیه نیز منعکس شده است گفت: در اوکراین نازی سازی وجود دارد. یهودی بودن زلنسکی دلیلی بر نبود نازی‌ها در اوکراین نیست.

وی در این مصاحبه مدعی شد که هیتلر هم خون یهودی داشت. بعضی از بدترین یهودستیزان، خود یهودیان هستند.

سرگئی لاوروف می‌افزاید: ممکن است من اشتباه کنم اما هیتلر هم خون یهودی در بدن داشت.

ساعاتی قبل دفتر مطبوعاتی دولت اسرائیل طی بیانیه‌ای از گفت‌وگوی تلفنی نفتالی بنت، نخست‌وزیر این کشور با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه خبر داده و اعلام کرد که پوتین از بنت به‌ دلیل اظهارات سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه درباره یهودیان عذرخواهی کرده است.

در بیانیه فوق تصریح شد که نخست‌وزیر اسرائیل در این مکالمه تلفنی از عذرخواهی رئیس‌جمهور روسیه استقبال کرده و از وی بابت بیان موضع خود در قبال یهودیان و هولوکاست تشکر کرد.

اما ساعاتی از خبر عذرخواهی پوتین نگذشته بود که شبکه المیادین مدعی شد کرملین عذرخواهی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به سبب اظهارات سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه تکذیب کرد.

بر اساس گزارش این شبکه ، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه نیز وجود عذرخواهی در بیانیه کرملین درباره گفتگوی تلفنی میان ولادیمیر پوتین و نفتالی بنت را پیرامون یهودی بودن هیتلر تکذیب کرد.

پایان/

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
کد خبر: 18810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
      0 0
      فقط یه احمق با اینکه میگه ممکن من اشتباه بکنم اما همچنان با قاطعیت مدعی موضوعی میشود!!! از این نمونه ها زیاد داریم تو کشور خودمان که همان اعتراف به احتمال اشتباه را هم نمیکنند با دانش کم شان!
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      0 0
      برای سواد و شعوری که ندارید یه حد و مرزی قایل شوید