کلنگ ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی شهربابک به زمین زده شد

بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی شهربابک ، با حضور نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهربابک، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مدیر مجتمع مس شهربابک، جمعی از مسئولان و مدیران کل استان کرمان و مسئولان شهرستان شهربابک کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار تحریریه، این بیمارستان در زمینی با مساحت ۲۰ هکتار، با زیربنای ۲۱ هزار متر مربع و اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان با همکاری شرکت ملی صنایع مس ایران و دانشگاه علوم پزشکی کلنگ زنی شد.

فرماندار شهربابک در گفت و گو با خبرنگار تحریریه گفت: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از اختیارات نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی برای ساخت بیمارستان جدید شهربابک در ردیف بودجه قرار گرفت.

قاسم شمسی تصریح کرد: بر اساس مصوبه مجمع عمومی مس و هیأت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران زمین در اختیار علوم پزشکی کرمان قرار دارد.

 وی افزود: از شهرداری و شورای اسلامی شهربابک سپاسگزاریم زیرا پروانه ساخت بیمارستان ۳ میلیارد تومان هزینه داشت اما شهرداری و شورای اسلامی شهرستان این پروانه را رایگان صادر کردند.

 شمسی با اشاره به اینکه این بیمارستان بر اساس استانداردهای روز دنیا ساخته می شود ، خاطرنشان کرد: ۲۰ هکتار برای بیمارستان اختصاص داده شده بود که بنا به تشخیص مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ۷ هزار متر دیگر به زیربنای آن اضافه شد.

فرماندار شهربابک افزود: بیش از ۲۰ پیمانکار در مناقصه بیمارستان شرکت کرده اند که در روزهای آینده شرکت پیمانکار آن مشخص می شود.

وی گفت: برای ساخت فونداسیون و اسکلت بیمارستان ۹۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که این مبلغ از محل خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک تامین می شود.

 فرماندار شهربابک افزود: از همه مسئولان به ویژه نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیر دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران ، مدیر مجتمع مس شهربابک ، شهرداری و شورای اسلامی شهربابک، ادارات آب، برق، گاز و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط که برای ساخت این بیمارستان همت کرده اند کمال تشکر را دارم.

پایان/

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۰
کد خبر: 19050

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =