خبر بد برای تاکسی های اینترنتی

با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و برای رعایت مصوبات ستاد تنظیم بازار، وجوه اضافه دریافتی از هر مسافر توسط شرکت‌های تاکسی اینترنتی به آن‌ها بازگردانده می‌شود.

به گزارش تحریریه، به نقل از شاتا، باتوجه به گزارش های رسیده مبنی برافزایش نرخ خدمات تاکسی‌های اینترنتی در چند روز اخیر و تأکید معاون اول رئیس‌جمهوری مبنی بر لزوم بررسی موضوع، بررسی‌های انجام شده، نشان داد یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه که سهم عمده‌ای از بازار را در اختیار دارد، قیمت‌های خود را حدود 10 درصد افزایش داده است.

بر این اساس، پس از برگزاری جلسه توجیهی با مسئولان تمامی شرکت‌های حمل‌ونقل هوشمند اینترنتی، مقرر شد قیمت‌ها به نرخ قبلی بازگشت داده‌شده و اضافه دریافتی به مصرف‌کنندگان بازگردانده شود.

در این خصوص شرکت‌های مرتبط ضمن قبول موضوع و درک شرایط حال حاضر کشور و لزوم هماهنگی و همراهی با دولت، نرخ سفرهای انجام‌شده در ناوگان خود را به زمان پیش از افزایش بازگردانده و متعهد شدند وجوه اضافه دریافتی از کاربران از تاریخ 17 تا 23 اردیبهشت‌ماه امسال را در قالب کدهای تخفیف و یا اضافه کردن مبلغ به کیف الکترونیکی حساب کاربری مسافران، باز پس دهند.

پایان/

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
کد خبر: 19096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =