پیشنهاد غافلگیرکننده کیسینجر به اوکراین باعث خوشحالی روسیه شد!

پیشنهاد غافلگیرکننده هنری کیسینجر به اوکراین باعث خوشحالی روسیه شد!

به گزارش تحریریه،پیشنهاد غافلگیرکننده هنری کیسینجر چهره سرشناس آمریکایی به اوکراین برای توقف جنگ، باعث خوشحالی روسیه شد!

وزیر امور خارجه اسبق ایالات متحده ضمن هشدار به غرب درباره دخالت در جنگ اوکراین؛ به کی‌یف پیشنهاد کرد تا برای متوقف کردن جنگ بخش‌هایی از قلمرو خود را به روسیه واگذار کند.

روزنامه "دی ولت" آلمان نوشت، "هنری کیسینجر"، وزیر امور خارجه اسبق ایالات متحده، به غرب درباره دخالت در جنگ اوکراین هشدار داد و تاکید کرد که نباید موقعیت قدرت روسیه در اروپا را دست کم گرفت.

وزیر خارجه اسبق آمریکا روز دوشنبه نیز در سخنانی گفت که غرب نباید در شکست روسیه سهیم باشد. وی گفت. اوکراین باید مذاکرات را پیش از بروز آشفتگی و تنش‌هایی که به راحتی قابل غلبه نیست آغاز کند. معمولا مرزها دوباره به حالت اولیه خود که زمانی آن گونه بود باز می گردد. ادامه جنگ فراتر از این نقطه دیگر به نفع آزادی اوکراین نیست، بلکه جنگ جدیدی علیه روسیه خواهد بود. این سیاستمدار سابق آمریکایی تاکید کرد که اوکراین باید کریمه و بخش هایی از دونباس را در این شرایط رها کند. نباید موقعیت قدرت روسیه در اروپا را فراموش کرد.

پایان/

۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
کد خبر: 19295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کرامت الله سلیمی LT ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      0 1
      جنگ اوکراین شکل تمسخر امیزی پیدا کرده است و روسیه در حد یک کشور افریقایی ظاهر شده است علت اینکه پوتین نمی تواند دستور حمله اتمی بدهد این است که سلاح اتمی فقط در داستانهای تخیلی وجود دارد. سلاح اتمی یک تفنگ خالیست و هیچگاه ماشه ان چکانده نخواهد شد. سازمان انرژی اتمی ایران مقاله ای را منتشر کرده است که در این مقاله گفته شده که سلاح هسته ای مطلقا وجود خارجی ندارد و فقط برای ایجاد رعب و وحشت در دل ملتها مطرح می شود تا راحت تر به بردگی گرفته شوند تنها بارقه امیدی که وجود دارد تا بتوان از این بحران به سلامت بگذریم  این است که مدیر مسئول رسانه ها با مصاحبه با مقامات سیاسی و نظامی کشورمان اقدام به افشای دروغ بودن سلاح هسته ای کنند. افشای دروغ بودن سلاح هسته ای منجر به ایجاد بحران در کشورهای گلوبالیستی مدعی داشتن سلاح هسته ای خواهد شد. و فشار را از روی کشورهای ضعیف برخواهد داشت. بی تفاوت نباشید و تا فرصت هست برای افشای این دروغ بزرگ اقدام نمایید. استناد به مقاله سازمان انرژی اتمی ایران  به شما این امکان را می دهد تا با انتشار ان و پررنگ کردن این موضوع شروع به یک حرکت اساسی برای نجات