اصحاب قوم لوط به کمک ارتش اوکراین آمدند

خبرگزاری رویترز طی گزارشی از پیوستن جمعی از لواط کاران با نماد «تک شاخ» به ارتش اوکراین خبر داد.

به گزارش تحریریه، خبرگزاری «رویترز» نوشت: اعضای جامعه همجنسباز اوکراین که برای جنگ ثبت‌نام می‌کنند، نمادی از تصویر جانور افسانه‌ای اسب تک‌شاخ را انتخاب کرده اند و آن را درست زیر پرچم ملی اوکراین می دوزند.

ژوهان بازیگر، کارگردان و مربی تئاتر و شریک مذکر وی رومانووا است که به این خبرگزاری عنوان داشتند سابقه این تصمیم گیری آن ها به درگیری در سال 2014 بازمی گردد، زمانی که روسیه به شبه جزیره کریمه حمله کرد و آن را از اوکراین جدا و به خود ضمیمه کرد.

طبق این گزارش اصحاب قوم لوط ( لزبین، همجنس باز، دوجنس باز، ترنسجندر و ...) می گویند به این علت نماد و تصویر اسب شاخدار را انتخاب کردند، که خود را مانند موجودی فوق العاده و فراجنسی می دانند.

این دو فرد لواط کار پس از آواره شدن از کریمه در سال 2014 به کی‌یف پایتخت نقل مکان کرده بودند و به واسطه کار در تئاتر با یکدیگر آشنا شدند. هیچ کدام از این دو فرد در مورد نحوه استفاده از سلاح آموزش ندیده اند، اما پس از گذراندن چند روز ابتدایی از جنگ، تصمیم گرفتند که کارهای بیشتری را  انجام دهند.

رومانووا می گوید ما فقط سه گزینه داریم، یا در پناهگاه پنهان شویم، فرار کنیم یا به عنوان داوطلب به دفاع سرزمینی بپیوندیم، ما گزینه سوم را انتخاب کردیم.

طبق این گزارش، روسیه می گوید نیروهایش در یک «عملیات ویژه» برای غیرناتویی نگاه داشتن اوکراین و خلاصی از شر ملی گرایان رادیکال ضد روسیه وارد شد. اوکراین و متحدانش آن را بهانه ای برای جنگ تجاوزکارانه می دانند.

اولین ماموریت این زوج همجنس‌باز به اطراف میکولایف در جنوب اوکراین، در حدود 135 کیلومتر (80 مایل) از بندر اودسا بود که در همان واحد جنگیدند. البته ژوهان آنجا به ذات الریه مبتلا شد.

رومانووا اظهار داشت: هیچ پرخاشگری را در دوره ماموریت ندیده است، اما در ابتدا موضوع برای دیگران غیرعادی بود. با گذشت زمان، مردم وی را آنتونینا صدا می زدند و برخی حتی از ضمیر او مونث (SHE) استفاده کردند.

هنگامی که آنها برای دومین دوره سه ماهه به واحد جدید خود در ایستگاه مرکزی کی‌یف ملحق شدند، انتقادهای زیادی صورت گرفت. برخی فرماندهان با حضور این دو فرد لواط کار مخالفت می کردند، اما سرانجام یک افسر ارشدتر عنوان داشت تنها نکته مهم این است که در خط مقدم جنگجوی خوب باشند.

پایان/

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
کد خبر: 19490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      4 6
      محض اطلاع نویسنده. تعداد لواط کاران و همجنس بازان مرد روسیه بیش از هر کشوری در دنیاست
    • رضي IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      0 0
      سلامً. اكراين. با ارتش و اينهمه كمك نتوانست جلوي روسيه مقاومت كند. خيلي از شهر ها دست روسيه است و امريكا و اروىا جنك را بنزين روي اتش ميريزند متا سفانه حالا. رقاصه ها و هم جنس باز و تك شاخ. عددي نيستن خجالت هم خوبه. يوتين. كارت جالب است بزن بگير
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      0 2
      اسرائیل وزلسنکی اسرائیلی وترامپ احمق ویروس انسان کش کرونا را در کشور اوکراین ودر ازمایشگاههای کشور اوکراین می ساختند واز کشور اوکراین این ویروس مرگبار را برای کشتن انسانها به کل جهان انتشار می دادند ، سردار مقاومت جناب اقای پوتین به اوکراین که کشور دوم اسرائیل است حمله کرده وکلیه ازمایشگاههای تولید ویروس کرونا در کشور خائن اوکراین را خراب کرده واز کار انداخته است وهمه جهانیان با چشمانشان می بینند بعد از تسخیر اوکراین توسط روسیه امار کشتار کرونا فروکش کرده ودر ایران تعداد کشته ها ی کرونا به صفر رسیده، مردم ایران وجهان جانشان را مدیون اقای پوتین هستند. درود خدا وپیامبران بر مسلمان واقعی وشیعه واقعی اقای پوتین ضربه ای که اقای پوتین به خانه عنکبوت در اوکراین زد از عبادت عالمان ومردمان بی عمل در نزد خداوند وملتها گرانبها تر بود .قران نگهبان توباد اقای پوتین ای فرزند خلف مکتب خمینی کبیر وای ابر مرد مشرقی .
      • آشنا IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
        1 0
        😳😳😳😳