بحران ناامنی در آمریکا شش ماه دیگر آغاز می شود

وزارت امنیت داخلی آمریکا نسبت به بروز ناآرامی ها طی ماه های آینده در این کشور هشدار داد.

به گزارش تحریریه، به نقل از فاکس نیوز، وزارت امنیت داخلی آمریکا نسبت به بروز ناآرامی‌ها در این کشور طی ماه‌های آینده هشدار داد.

بر اساس این گزارش، وزارت امنیت داخلی روز سه‌شنبه در آخرین بولتن سیستم مشاوره ملی تروریسم اعلام کرد تصمیم دادگاه عالی در مورد سقط جنین، افزایش مهاجران در مرز ایالات متحده و مکزیک و انتخابات میان‌دوره‌ای، محرک‌های بالقوه خشونت افراطی در شش ماه آینده هستند.

وزارت امنیت داخلی آمریکا افزود که ایالات متحده در یک محیط تهدید شدید قرار داشته و این عوامل ممکن است وضعیت را بدتر کند.

در این بولتن آمده است: در ماه‌های آینده، ما انتظار داریم که محیط تهدید تشدید شود زیرا می‌توان از چندین رویداد مهم برای توجیه اعمال خشونت‌آمیز علیه طیف وسیعی از اهداف احتمالی سو استفاده کرد.

این بولتن همچنین ادعا کرد که چین، روسیه، ایران و سایر کشورها به دنبال ایجاد اختلاف در داخل ایالات متحده برای تضعیف این کشور و جایگاه آن در جهان هستند و تا حدی، این کار را با تقویت تئوری‌های توطئه و گزارش‌های نادرست که در جامعه آمریکا رو به افزایش است، انجام می‌دهند.

وزارت امنیت داخلی آمریکا با اشاره به حمله نژادپرستانه که طی آن یک مرد مسلح سفیدپوست ۱۰ سیاهپوست را در یک سوپرمارکت در شهر بوفالو نیویورک قتل عام کرد، اعلام کرد که افراط گرایان خشن داخل آمریکا شدیدترین و به صورت بالقوه خشونت آمیزترین تهدید را ارائه می‌دهند.

وزارت امنیت داخلی آمریکا افزود که خشونت افراط گرایان داخلی علیه نهادهای دموکراتیک، نامزدها و کارکنان انتخابات احتمالاً تا پاییز افزایش خواهد یافت.

منبع: مهر

پایان/

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 19634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =