حداقل حقوق یک معلم بعد از اجرای قانون رتبه‌بندی

عضو کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره آخرین وضعیت اجرای رتبه‌بندی معلمان پرداخت.

به گزارش تحریریه، حجت الاسلام و المسلمین احمد حسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت اجرای رتبه بندی معلمان گفت: «کمیسیون آموزش مجلس موضوع اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان را به رایزنی رئیس کمیسیون آموزش و رئیس مجلس با دولت واگذار کرد و مقرر شد با اعتبار 15 هزار میلیارد تومان رتبه‌بندی معلمان در سال جاری اجرایی شود. این در حالی است که اعتبار رتبه‌بندی معلمان برای سال آینده با 25 هزار میلیارد تومان مصوب شد.»

حجت الاسلام و المسلمین فلاحی ادامه داد: «قانون رتبه بندی معلمان تصویب و به تایید شورای نگهبان رسید همچنین منابع مالی آن مشخص و ابلاغ شده است. ارگانی که باید رتبه بندی معلمان را به سرانجام برساند سازمان برنامه و بودجه است. اجرای رتبه‌بندی با توجه به دامنه وسیع معلمان کشور، فرایندی زمان‌بر است اما معلمان امیدوار باشند به زودی این قانون به مرحله اجرا خواهد رسید.»

عضو کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی توضیح داد: «حداقل حقوق یک معلم بعد از اجرای رتبه‌بندی به حدود 8 میلیون تومان می‌رسد هرچند که در شرایط فعلی حقوق اکثر معلمان حدود 4 میلیون تومان است. البته کف حقوق در سال آینده با مصوبه اخیر مجلس 5 میلیون و 600 هزار تومان است اما اگر رتبه‌بندی معلمان جنبه اجرایی پیدا کند کف حقوق آنان به 8 میلیون تومان خواهد رسید. این در حالی است که عمده معلمان دارای رتبه 2 و 3 هستند.»

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خاطرنشان کرد: «رتبه‌بندی قطعاً از همان ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ برای معلمان اعمال می‌شود. ممکن است کمی اجرای این قانون دیر یا زود داشته باشد اما قطعاً به نتیجه خواهد رسید سازمان برنامه و بودجه اگر هزینه اجرای رتبه بندی فرهنگیان را تخصیص دهد خیلی زودتر این قانون اجرایی خواهد شد.»

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت موضوع رتبه بندی معلمان گفت: «رتبه بندی باعث می‌شود هم کیفیت آموزشی افزایش پیدا کند و هم در نظام آموزش و پرورش ایجاد شایستگی را شاهد باشیم؛ علاوه بر این هم در نظام آموزش و پرورش ایجاد شایستگی را شاهد خواهیم بود تا ‌بر اساس آن شایستگی‌ها، مشکلات معیشتی معلمان رفع شود.»

منبع: پانا

پایان/

۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
کد خبر: 19680

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 77
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 1
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      37 2
      سلام،لطفا بر اساس رتبه های موجود در حکم کارگزینی احکام رو صادر کنید،این همه طول و تفسیر دیگه بهش اضافه نکنید...
    • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      27 6
      دشمن ما همین جاست دروغ میگن آمریکاست باز هم دو سه تا شنگول ، فرهنگیان کشور رو مسخره خودشون کردند
      • بداهه IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
        9 1
        دشمن ما همین جاست دروغ میگن آمریکاست بازم دو سه تا شنگول فرهنگیانو زدن گول یکی بگه به وزیر معلمان رو کردی پیر تو هم با رتبه بندی به ریش ما میخندی اجرا کن این قانونو بده حقوقها مونو 🤣😏
    • پیام IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      29 82
      واقعا این معلم ها که در کل در یک سال 3ماه کارکرد مفید هم ندارند چرا باید افزایش حقوق داشته باشند در شرایطی که تمام آموزش بچه ها به دوش خانواده ها است.
      • عاشق معلمی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
        63 14
        همینکه الان شما سواد اینو داری این پیامو برضد معلم ها بنویسی از صدقه سریه معلم های زحمتکش و دلسوزتون بوده..واقعا تاسف داره این طرز صحبت و فکر کردنتون
      • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
        44 9
        خب بچه های شما مثل خودتون خنگ و نفهمند. متاسفانه توانایی تربیت بچه خودت رو هم نداری. یک گوشی افتاده دستت مزخرف مینوسی.
      • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
        30 4
        البته بنده به عنوان یک معلم به کم کاری خودم در قبال شما اعتراف می کنم، غیر از من معلم کی میتونه باعث شه شما تا این حد احمق بار بیای؟
      • فرهاد IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
        33 9
        خاک برسرتو وامثال تو که هنوز نمیدونین شغل معلم چقدر برای جامعه مهمه
      • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
        22 1
        تحمل همون یه روز جونورای شما مات اسگول خیلی بیشتر باید حقوق بدن، جونورایی که باغ وحش نمیپذیره
      • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
        9 0
        گم شو کتافت معلم ستون مملکته اگه نباشه مملکت فرو می ریزه.توکه شعور انسانیت نداری نظر نده.حداقل حرف نزن نفهمن که خری.
      • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
        2 0
        تا امثال تو دراین مملکت وجود داره روز به روز ملت ما ومملکت ما عقب افتاده تر وبدبخت تریم،بعدشم مگه ازجیب پدر تو درمیارن میدن به معلم واقعا که خیلی بی معرفتی
      • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
        15 0
        کاش شما ولی دانش آموز من بودی.ادب یاد خودت و‌بچه آت میدادم تا قدرشناسی یادبگیری.هرچند بعیده.تا این سن یا نگرفته ای مشخصه آینده بچه آت هم بدتر از خودته.... بدبخت کوته فکر
      • حمید IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
        10 0
        خب شما میرفتی معلم میشدی
      • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
        3 0
        اگه جایگاه معلم رو میفهمیدی اگه میفهمیدی که از کوچیک تا بزرگ جهان تا از زیر دست معلم رد نشه به جایگاهی که الان هست نمیرسه اگه معلم نباشه این گوشی بی مصرف وبد مصرف دست تو نبود اگه معلم نبود تو باید با خر مسافت میکردی هرچند حیف بود تو سوار خر بشی. چون چیزی که اون نداره تو هم نداری. وگرنه یه کم فکر میکردی بعد حرف میزدی البته حق داری که از کمیت کار معلم ایراد میگیری چون یاد گرفتی زیاد بار کشین. زیاد خوابیدن زیاد خوردن و... اینا نشانه بزرگی ومقدار قابل قبول برا تو. ایا تا حالا فک کردی وقتی میری دکتر تو یه دقیقه دردت رو میگه کلی هزینه میکنی چرا. خوب فکر کن شاید یه وقتی فهمید ی....
      • آریا IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
        6 0
        متاسفم واسه طرز فکرت. ولی تقصیری نداری ازحرف زدنت مشخصه نه درس خوندی، نه باکلاس آشنایی. فقط یه عقده ای بیکاری بیچاره.
      • معلم IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
        0 3
        حقوق این معلم های مفت خور را زیاد نکنید هر چی به این ها بدی بازم کمشونه معلمی که شغل نیست عشق برای پول در آوردن برند کار کنند اصلا پشیمانند بکشند کنار تا ببینند چند نفر دیگه با همان حقوق کوشان می سازند
      • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
        1 0
        احمق تر ازشما مگرخودت باشی نمی فهمی حرف بزنی نزن
      • ممدلیوف HK ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
        1 0
        خر نداند قیمت ؟؟؟؟؟؟؟......قند ونبات
    • رحمان IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      39 6
      واقعا خجالت نمی کشید از مرداد ۱۴۰۰ بر طبل افزایش می کوبید .ولی تاکنون هیچ افزایشی نداشتیم. از این بی تدبیری دست بردارید
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      19 29
      حقوق همه کارکنان بایدافزایش کندنه قشرخاصی این ظلم مضاعف است بردیگرکارکنان
    • ناشناس IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      20 48
      با سلام.اگه قرار باشه حقوق ها اضافه بشه باید مال انهایی که زحمت می کشند .اضافه بشه.نه معلم ها که همیشه تعطیل هستند و همیشه همه اعتراض می کنند.
      • امیر IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
        35 9
        شما فقط بیا یک روز بیشتر نه با دانش آموز کار کن تا بفهمی جریان چیه. بعد هم خوبه که همه رو ما تربیت می کنیم بعد حقوقمون از همه کمتر باشه///
      • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
        24 4
        من معلم نیستم ولی تعجب می کنم بعضی افراد که خودشان با آموزش وتعلیم وتربیت همین معلمین بزرگوار وزحمتکش سواد یاد گرفتندوتربیت شده اند چرا بخیل هستند معلمین محترم دارند حق خودشان می گیرند.افرادی که ناراحت هستند چه حقی ازشان ضایع می شود؟ !
      • معلم IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
        19 4
        تا آدم هایی مثل شما با این طرز تفکر تو این مملکت باشند وضع کشور و ملت بهتر از این نخواهد شد. وقتی جای معلم نیستی نمیتونی درک کنی پس قضاوت نکن و این رو یاد بگیر .
      • ناشناس IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
        17 2
        شمایی که اصلا از معلمی چیزی سردر نمیاری و فقط اون سه ماه تعطیلی تابستانی مدارس چشمتو گرفتم خواهشا اظهار فضل نکن. مثل اینکه هنوز چند ماهی از کرونا و غیر حضوری بودن مدارس نمی گذره و خانواده ها شاهد بودند که در منزل با چه زجری میبایست کمک آموزش فرزندشون باشند اون هم یک دانش آموز ودر یک مقطع خاص . اونوقت بود که خانواده ها فهمیدند آموزش حدود بیست سی دانش آموز در یک کلاس با اخلاق و رفتار و تربیت و هوش متفاوت چقدر سخت است و معلم بودن چقدر به حوصله و صبر و توان و ظرافت های خاص خودش وابسته است. متاسفم برای بعضی از مردمی که هیچ گاه خودشونو در جایگاهی میدونن که بدون فکر و از روی ظاهر قضایا اظهار نظر کنند. این در مورد دیدگاه فرد قبلی هم که میگه معلمها سه ماه سال هم تعطیلند و کارکرد مفیدی هم ندارند صادقه. واقعا متاسفم برای این سطحی نگری. در همه کشورها این تعطیلات وجود دارد و برای دانش آموزان لازم هست. آیا شما فرزندت توانایی اینکه ۱۲ماه سال رو بدون وقفه درس بخونه داره؟
      • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
        5 1
        اگه بجای این همه سالها که میگن سال اشتغال زایی وتولید ورونق و.... یه سال سال تحول در آموزش وپرورش میشد ودرد آموزش وپرورش درمان میشد کشوری حداقل درسطح کره جنوبی داشتیم که با کمترین امکانات تونستن حرفی برای گفتن تودنیا داشته باشن داروی درد کنونی مملکت آموزش وپرورش متحول هست نه ذوب آهن ومعدن مس و... اینگونه صنایع ومخازن ومعادن فقط پول هنگفت توجیب اختلاص گران میکنه ومردم رو میچاپن لطفا فکر کن بعد اظهار فضله کن بیشعور عوضی
    • mmm IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      4 18
      معلمی جز شغل های سخت نیست بیایید تو معادن یا ذوب اهن نگاه کتید کارگر بد بخت تو اهک و گرد و خاک کار میکنه تمام کارگرا مشکل ریوی دارن اون بدبختا رو زیاد کنید....معلما ک سه ماه تعطیل اند ،دوماه هم فرجه امتحانی دارن ک در اصل باز تعطیل ان،ایام عید تعطیل ان....دیگه چ افزایش حقوقی؟؟ والا روا نیست....
      • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
        14 1
        معلمی به همون اندازه سخت و زبان آور است به افرادی مثل را بفهمانند که یک ساعت کار ذهنی و آموزش برابر با ۱۲ ساعت کار یدی است. بله استاد! کم کاری معلم از اینجا پیداست که به امثال شما بجز گفتن و نوشتن، فکر کردن و فهمیدن و صدالبته قدر دانی را یاد نداده اند ، البته اگر نقش ژنتیک و پدر و مادر را نادیده بگیریم!
      • حمید IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
        2 1
        دورود برشما
      • معلم IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
        2 0
        خوب شما بچه هاتو ببر تو معدن درس بخوانند . چرا نمی فهمی چی میگی ؟ بعضی مواقع تا یک مطلبی را به دانش آموزی می فهمانی از کار تو معدن هم سخت تره . البته اینو کسانی می فهمند که عقل سالم و کمی هم انصاف داشته باشند. خود شما چیزی بلدین چرا برای فرزندتان این همه به معلم التماس می کنین ؟ کمی از روي عقل و خرد صحبت کنین.
    • البعع DE ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      12 3
      با ۸ میلیون یعنی برید بمیرید
    • فرهاد IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      4 4
      اگر معلم نباشد اگر رفتار معلم الگو نباشد جامعه بیشتر از اینا به فساد کشیده می شود نمونه اش همان آقایون سبک عقل هستند که آش نخورده و دهن سوخته جامعه شدند .
    • معلم تحقیرشده IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      5 6
      سلام. ای لعنت به شماها که بااین اخبارتون آبروی همه ی فرهنگیان روبر سن.. مگه این کشوربه جزمعلم کارمند سگه ای نداره که حقوق بگیر دولت باشه؟؟؟ بقیه کارمندان کوفت میگیرن به جای حقوق؟؟؟!! یا جراتشو ندارین بنویسین یانکی‌ها.. نفتی ها.. پاسدارها.. دارایی ها.. بیمه ای ها. قضات. و. و. وو... چقدرم آجی میگیرن.. ای لعنت به شماهایی که اینطورخبرنفرت پراکنی تیترمیکتین.. لعنت ابدی.. نامردها..
      • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
        0 0
        حاصل زحمت معلم اینه که با آموزش دزدو اختلاس گر تحویل جامعه میده وبا نفوذ در مجلس و وادار کردن دانش آموزان به دادن رای باعث پرورش دزد در سطح مملکت می شوید و انتظار دارید نما یندگان که شما انتخاب می کنید مدافع حقوق شما و جامعه باشند
    • بختیاری IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      4 20
      فقط دراین اوضاع اقتصادی خراب باید به افرادی افزایش تعلق بگیرد که هر هفته از بیکاری درکف خیابان هستند این ظلم به بازنشسته وکارگراست تا لطف به معلمی که اکثراً تدریس خصوصی ومنبع درامدی بیشتر دارند
    • این ناشناس IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      1 15
      چون زحمتکشان بیچاره زبان ندارند مثل معلمان پر مدعا اعتراض کنند
    • صابر IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      1 0
      لعنت خداوند بر دروغگوی بی حیا
    • حسین IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      2 8
      شما بازیچه قشر معلم وباز نشسته شده اید. بااندک اعتراض این قشر حقوقهای آنها را اضافه می کنید واین کار همیشگی آنها شد. وبا این کار چه تورمی به کشور تحمیل می کنید وچه اختلاف طبقاتی بوجود می آورید. تمام شغل ها دچار مشگل شد وفقط تنها این دوقشر صروصدا می کنن.این هم از وضعیت تحصیل که حتما باید معلم خصوصی بگیرید تا مشگل فرزند شما حل شود.دوسال هم که بخاطر کرنا خانوادها درگیر بودن.
      • مظلوم معلم IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
        4 0
        شما سرو صدا را درست بنویس، بقیه پیشکش!!!
    • راد IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      8 0
      وعده دروغ چون مبلغ سنگینه تاشهریورادامه بدی بعد میخوره به مهر هرکس نرفت کلاس اخراج ماهم سیاست خواندیم وهم درس دادیم
    • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      1 3
      خوب از همه را اضافه کنید حالا مثلا از بقیه خیلی زیاده@
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      31 0
      همه شغل ها محترم هستند و حتما نیاز جامعه هستند که به وجود آمده اند ولی تعجب من این است که چرا وقتی گروهی حق خود را می خواهند گروه دیگر جامعه که هیچ شجاعت و تخصصی ندارند زود براشفته می شوند عزیز من چرا شما قشر فرهنگی جامعه را فقط با قشر کارگری مقایسه می کنید چرا اینها را با کارمندان سایر ادارات عریض و طویل مقایسه نمی کنید چرا با مهندسین و پزشکان مقایسه نمی کنید که منصفانه تر و معقول تر هم هست برای حقوق و دخل و خرج یک معلم باید کسانی فراتر از آنها که علم و فضیلت کافی داشته باشند باید نظر بدهند متاسفانه کسانی نظر می دهند که از سختی درس و تحصیل از مدرسه فرار کرده اند و برای سرگرمی خودشان ایده هایی بدون پایه ی علمی ارائه می دهند کمی تفکر!!!
    • ناشناس IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      2 14
      سالی چند بار به حقوق معلمان اضافه می کنید؟ مگر کارمندان دیگر آدم نیستند. معلم هایی که در کل سال یک ماه هم کار نمی کنند. اگر قرار شد به معلمان اضافه کنید باید به کارمندان دیگر هم اضافه کنید.
      • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
        0 0
        شعور وفرهنگ نداری
    • احمدیان IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      34 2
      به نام خدا وجودیک معلم دلسوزکه بااختصاص وقت عزیزش به فرزندان ماباعث می شودتادرآینده انسان نخبه ای به وجودبیایدکه دانشمندان سراسرجهان آرزوی کارکردن درکناراوراداشته باشند. عزیزان اگر می خواهیم جامعه پیشرفته ایی داشته باشیم که درهمه چیزسرآمدباشدبایدهمانندکشورهای پیشرفته بیشترین بهارابه معلم بدهیم وباافزایش سطح درآمدآنهابه حدیک زندگی خوب وبی دردسرمغزوروح آنهاراآزادبگذاریم تابتوانندبه بهترین نحوفرزندان این مرزوبوم راپرورش دهند. همه مخاطرات خوبی ازاین گلهای سرسبدجامعه داریم انشاء ا... به درک درستی ازقدردانی واقعی ازآنهابرسیم.
    • حسن کلید IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      4 0
      خدا لعنت کنه این مسئو لین بی کفایت را آبروی معلم وخانواده ای آنان را بردید شدن مسخره عم وخاص
    • محمد IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      0 1
      لطفا در خصوص تبدیل وضعیت کارمندان دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت بخداشت و همچنین برقراری فوق العاده خاص هم پیگیری کنید. البته هر دومورد رو خود مسئولین قول داده بودند، اگه زیرش نزنن
    • سامان مرادی IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      3 0
      خجالت بکشید هر روز میگید حقوق معلم فلان شد بهمان شد،،،،، یکساله خودتون رو مسخره کردید،،، منزلت دیگه واسه معلم نزاشتید،،،، فکر کردید همه مثل خودتون هستن؟؟؟
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      5 0
      از قشنگی رتبه بندی دیگه اینقدر تعریف نکنید بسه دیگه.زیبایی وقشنگی طرح به اجراشه به زدن احکامه به پرداخت معوقاته.
    • علی IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      5 0
      خدا ازشما نگذره.. کرایه خونه م سه ونیم میلیونه.. بااین خرجهای گران.. وضعی که درست کردید همه ی معلمین ومردم رو به خاک سیاه نشاندید.. خدا نابودتان کنادکه نابودمان کردید
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      4 0
      دست از سر ما بردارین
    • معلم IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 0
      بدبختی از این بیشتر فراری های از مدرسه و تنبلای کلاس که الان لات و لوت خیابونا شدن ،خودشون رو با معلمی که یک زمانی ارزشمند بود و بهش فرهنگی می گفتند مقایسه می کنه ،نه یک انسان ارزشی جامعه واقعا جای تاسف داره که معنا ومفهوم معلمی تا این حد در این جامعه به زوال کشیده شده،برای خودم متاسفم
    • 2002156298 IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 1
      سلام لطفاً قبل از اجرای هیچ قانون سخن پراکنی نفرمایید این سخنان پیش از موعد باعث بدبینی میشود
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 0
      شنیدن کی بود مانند دیدن ؟حالا هروقت اجرا کردن انوقت مانور بدهید
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 0
      واقعا آبروی معلمها رو با انتشار هر روزه خبر یه افزایش حقوقی که اتفاق نیفتاده بردید همه اقشار جامعه فکر میکنن از پارسال تا حالا چند بار به حقوق ما اضافه شده؟
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 0
      یعنی حقوق معلم با رتبه بندی واعمال شاقه وعبور از هفتادخوان به خط فقر نزدیک خواهدشد ؟!؟!؟!!!!!!
    • ایران قوی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 0
      حقوق یه سربازناجابافوق دیپلم ماهیانه14میلیون تومان است...خجالت بکشین.....
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 0
      به خدا قسم عدالت نیست الان با این حقوق نمیتوان زندگی کرد زودتر اجرا کنید
    • نا شناس IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      0 1
      شما فرهنگی ها چه خبر تونه بخاطر شما دولت دستش تو جیب ما تامین اجتماعی ها هست حرومتون باشه
    • غلامعلی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 0
      رتبه بندی موجب کیفیت آموزشی نخواهد شد ،زیرا ۳۰ سال معلم را تحقیر کردید،و سه دهه عواقب آن را باید در جامعه دید. آینده ثابت خواهد کرد.
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 0
      معلم را کلافه کردین با امروز و فردا کردن هاتون .
    • مریم IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 0
      با سلام خسته نشدید بس حرفها و وعده توخالی بدید از خدا نمیترسید با این دروغها اول گفتید شهریور پارسال .بعد شد اردیبهشت.بعد خرداد و الان.‌‌... لطفا حرف نزنید باوقارتر هستید. آموزش و پرورش گروهای کارگزینی داره هر موقع پیام مرتبطی بود از طریق اونها مطلع میشیم .به سوپری سر کوچه چه ربطی داره که مطلع بشه. هر وقت این ایرادتون رو برطرف کردید کاری کردید کارستون🙏
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      0 0
      جان مادرتان این معلم را تنها بگذارید بزارید تدریس کند و حواسش درس و مشق باشه ،هرروز رتبه،رتبه،رتبه،
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 0
      زحمت میکشید مامور کم سواد ژاندارمری ۱۵میلیون میگیره
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      0 0
      جناب فلاحی،وجناب حاجی بابایی ،ممنون و سپاسگذار که از سفره خالی کارمند اطلاعات دارید.
    • m IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 0
      یک نماینده یا...راجع به رتبه بندی نطق میکند تا احمقی دیگر اهانت کند واز اصل هم غافل شوند! کاش حداقل دهان شپن را می بستند!
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 0
      خنده اور است بعد اجرایی رتبه بندی تازه حقوق معلم ۸ میلیون میشوددرصورتی کارکنان تمامی وزارتخانه هم اکنون بیش از ۱۲ م دریافتی دارند خدا ازتون نگذره
    • جعفر IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      0 1
      معلمان محترم کلا در سال سه ماه کارمی کنند می گوید نه تعطیلات عید .تعطیلات رسمی کشور.تعطیلات پنجشنبه و جمعه. تعطیلات آلودگی هوا را حساب کنید ببینید به چه نتیجه ای می رسید همیشه هم ادعا دارند و اعتراض می کنند.عزیزان شکر گذار باشید.
    • محمدایوب IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      0 2
      به والله معلمهای الن سرشون توگوشی با اینستاو .... ماهی ۳ تومن هم از سرشون زیاده.حرامه
    • بنده خدا IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 0
      متأسفانه فرد بی خردی که میگوید یک معلم سه ماه بیکار است وحقوق میگرد چرا باید اینقدر حقوق بگیرد عرض کنم که بال این تورم این حقوقها کم است وشما به جای حسادت از حقوق معلم که نجومی نیست از حقوقهای نجومی انتقاد کن نه معلمین زحمت کش واز حق خودت دفاع کن که با زحمتی که میکشید باید این قدر حقوق داشته باشید زیرا که تمام شغلها به نوبه خود واجب میباشد مثل کارگران عزیز وزحمتکش وووووهمه قابل تقدیر وتحسین میباشند
    • سجاد IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 0
      اونایی که می گن معلم پس چرا خودشون معلم نمیشن یا عقلشون به معلمی نمی رسه را وضعشون خیلی خوبه که حقوق ناچیز معلمی را قبول ندارند
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 0
      لعنت خدا بر فریبکاران باشد لعنت خدا بر فریبکاران باشد لعنت خدا بر فریبکاران باشد لعنت خدا بر فریبکاران باشد .
    • شهروز IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      0 0
      از خدا جوییم توفیق ادب بی ادب محروم ماند از لطف رب
    • محمد IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      0 0
      سلام وخسته نباشید خدمت همه دوستان همه معلمان با وسیله شخصی به مدرسه میرن خود من روزی ده لیتر بنزین میزنم هزینه ماشینم که ماهانه میرم سر کلاس حساب کردم کمترین هزینه بنزین و روغن و .....میشه سه ملیون بعد حقوقم ۴تومنه واقعا در صورتی که لوله کشی کشاورزی انجام میدم روزی یک ملیون واقعا کار آزاد الان خیلی بهتره پس نگید فرهنگیان پول مفت میگیرن در واقع هزینه وسیلشون رو میگیرن
    • سعید IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      0 0
      اولا در نظر داشته باشید کار آموزشی با کار در ادارات دیگر متفاوت هست . کار در ادارات دیگرچند تا نامه رو تایپ کردن و منگنه کردن و مهر زدن و چند تا کار ساده دیگر. یک کار تکراری و بدون زحمت . مغز تون رو که خالی نمی کنین ماشاالله کلی هم به خاطر همون کار حقوق می گیرین و مزایا دارین حقوق معلم نصف حقوقتون نیست . ضمنا تاکنون هیچ افزایش حقوقی معلمان نداشتن همین رتبه بندی رو قرار بوده که اجرا کنن که هنوز دارن امروز و فردا میکنن. یه عده ساده و حسود هم باور کردن که هر روز حقوق معلم ها اضافه می‌کنن.
    • رشید IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      0 0
      پس ما معلمان بازنشسته که ۳۰ سال خدمت کردیم رتبه بندی مان چی میشه. این انصاف نیست که شامل ما نشود.
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      0 0
      سلام پس شایستگی معلمان بازنشسته که پیشرفت امروز کشور حاصل زحمات آنهاست کشک هم حساب نمیشه ،،،،خدا ناظر اعمال است