از عرضه کیلویی نان در تهران چه خبر؟

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در خصوص اجرای طرح عرضه نان کیلویی اعلام کرد: این طرح در حال بررسی و آزمایش است.

به گزارش تحریریه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در خصوص اجرای طرح عرضه نان کیلویی اعلام کرد: این طرح در حال بررسی و آزمایش است.

 حشمت اله عسگری عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران با اشاره به اجرای طرح عرضه کیلویی نان در چند استان کشور گفت: این طرح به شکل آزمایشی در برخی استان‌ها اجرایی شده اما هنوز برآیندگیری و تصمیم نهایی برای اجرا در کل کشور انجام نشده است.

وی با بیان اینکه هر تصمیمی در ستاد تنظیم بازار گرفته شود در نهایت برای همه استان‌ها یکسان خواهد بود افزود: اجرای طرح عرضه کیلویی نان ویژگی‌های مثبت و منفی دارد که باید در نهایت برآیندگیری شود و تصمیم نهایی اتخاذ شود که در حال حاضر در برخی استان‌ها به شکل آزمایشی این طرح در حال اجراست اما فعلا ستاد آرد و نان کشور هنوز تصمیم نهایی که برای استان‌ها لازم‌الاجرا باشد اتخاذ نکرده است.

وی ادامه داد: همچون هفته‌های گذشته جلسه هفتگی ستاد تسهیل برگزار شد که البته ذیل این جلسات کارگروه‌های کارشناسی از روز قبل تشکیل شده و  در مورد مسائل مختلف در جلسه ستاد تسهیل تصمیم‌گیری نهایی می‌شود.

به گفته استاندار تهران، مجموعه اختیارات دستگاه‌ها برای کمک در موانع تولید کنندگان افزایش بسیار خوبی داشته لذا شاهد تسهیل امور آنها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز (یکشنبه) هفت مورد مشکلات تولید کنندگان با سازمان امور مالیاتی و تامین اجتماعی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوبات لازم ارائه شد که  در مجموع ۱۹ مورد تصمیم‌گیری در جهت تسهیل و رفع موانع تولید کنندگان انجام شد همچنین کمیته رصد، اجرای مصوبات را به دقت مورد پیگیری قرار می‌دهد که در نتیجه می‌توان گفت تقریبا ۱۰۰ درصد مصوبات اجرایی می‌شود.

عسگری خاطرنشان کرد: در گذشته حجم زیادی از مصوبات در ستاد تسهیل وجود داشت که تا حدود ۳۰ درصد آنها اجرایی نمی‌شد اما با تشکیل کمیته رصد اجرای مصوبات به حدود ۱۰۰ درصد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر همراهی دستگاه‌ها بسیار خوب شده ولی شبکه بانکی مشکلاتی دارد که آنها نیز در تلاش هستند با ستاد تسهیل همکاری‌های خود را افزایش دهند که در همین راستا از حداکثر اختیارات برای حل مشکلات متقاضیان بهره خواهیم گرفت.

منبع: ایران

پایان/

۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
کد خبر: 19748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =