دستپخت وزارت بهداشت برای بازار ارز!

دستپخت وزارت بهداشت برای بازار ارز! در حال ثمر دادن است و آثار آن را در بازار ارز کشور می توان مشاهده کرد.

به گزارش تحریریه، درحالیکه گمان می رفت بساط دلار رانتی و سراسر فساد 4200 تومانی برچیده شده است، اما عین الهی به صراحت اعلام کرد که به سیاق گذشته ریخت و پاش ارزی به اسم سلامت و بهداشت ادامه دارد.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعد از حضور در نشست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: در مورد این موضوع امروز با ستاد تنظیم بازار جلسه داشتیم و برنامه داریم داروهای مورد نیاز مردم را تامین کنیم و همچنین بیمه ها پوشش را به سمتی ببرند که مشکل مردم را حل کنند و بار اضافه ای برای مردم به همراه نداشته باشد.

وزیر بهداشت و درمان از ادامه روند تامین دارو با ارز 4200 تومانی خبر داد و گفت: در این رابطه بر اساس روال سابق عمل خواهیم کرد.

بعید به نظر می رسد که کمتر از 5 میلیارد دلار به اسم سلامت و دارو رانت ارزی در سال 1401 توزیع شود که ضمن عمیق تر کردن ورشکستگی صنعت داروسازی کشور با یارانه دادن به واردات، ذی نفعان رانتی را برای ادامه اخلال در بازار ارز کشور تشویق می کند که آثار آنرا در ادامه نوسانات ارزی می توان دید. 

انتظار می رود تا مجلس شورای اسلامی وزیر بهداشت را استیضاح کرده و جلوی ارزپاشی رانتی و آلوده به فساد را که به بهانه سلامت انجام می شود، بگیرد. 

پایان/

۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۵
کد خبر: 19784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =