برگزاری آزمون استخدامی در سازمان تأمین‌اجتماعی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز ثبت‌نام داوطلبان استخدام پیمانی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز مراکز درمانی ایجادی و توسعه‌ای این سازمان، از 23 خرداد خبر داد.

به گزارش تحریریه، به نقل از سازمان تأمین‌اجتماعی، ابوالفضل عفت‌نژاد با اعلام این خبر گفت: داوطلبان استخدام می‌توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد دفترچه راهنمای آزمون استخدامی که در سایت رسمی سازمان به نشانی www.Tamin.ir و همچنین سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir منتشر شده است، تا 2 تیرسال جاری نسبت به ثبت‌نام در سامانه مربوطه اقدام کنند.

وی افزود: آزمون کتبی به‌صورت همزمان در مراکز استان‌های مربوطه، روز پنج‌شنبه مورخ 1401/4/23 برگزار خواهد شد. ضمنأ در آزمون مذکور امتیاز بومی (40 درصد امتیاز بومی شهرستان) و همچنین قانون اصلاح سن (سابقه اشتغال در دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های تابعه) و جوانی جمعیت (امتیاز سنی و افزایش نمره کتبی آزمون) جهت جذب نیروی انسانی  لحاظ شده است.

روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی به داوطلبان شرکت در این آزمون توصیه کرده است اخبار و اطلاعات این آزمون استخدامی را صرفاً از طریق سایت رسمی این سازمان دنبال کنند.

پایان/

۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
کد خبر: 19798

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      0 0
      بشترجوانان بعلت کار نبود سن‌شان بلای ۳۰ سال شد خوب تکلیف ابن جوانان چه می‌شود مقصر حکومت بوده سن بکاری بالای ۳۰ است در استخدامی سن راچهت ثبت‌نام زیر ۳۰ اعلام کردند آقایان دولت دستور بدهید سن استخدامی را اصلاح کنند بالای۳۰ سال وگرنه حق جوانان ضایعه می شود