ارادت ویژه رهبر کاتولیک‌های جهان به اصحاب قوم لوط

اخیرا تصویری از پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان منتشر شده که نشان از ارادت ویژه پاپ به لواطکاران است.

به گزارش تحریریه، اخیرا تصویری از پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان منتشر شده که نشان از ارادت ویژه پاپ به لواطکاران است.

 در گذشته نیز پاپ فرانسیس در جریان مکالمات خصوصی با یک لواطکار در واتیکان اظهاراتی داشت که نشان می‌داد رهبر کاتولیک علاقه وافری اصحاب قوم لوط دارد

به نقل از گاردین، خوان کارلوس کروز یک مرد لواطکار اهل چیلی که قربانی سوء استفاده جنسی کشیشان کاتولیک بوده، در مصاحبه با روزنامه هسپانیایی ال پائیس از گفت‌وگوی خصوصی خود با پاپ فرانسیس در واتیکان خبر داده است. خوان کارلوس کروز مدعی شده بود که پاپ در ملاقات خصوصی به او گفته: لواطکار بودن شما برای من مهم نیست. خداوند شما را چنین خلق کرده و شما را همان طور که هستید دوست می دارد. بنابراین پاپ هم شمارا همان طور که هستید دوست می دارد و شما باید به آنچه که هستید خشنود باشید.

دو سال قبل نیز پاپ فرانسیس،  گفته بود که به عقیده او افراد همجنس باید اجازه زندگی مشترک را داشته باشند. 

او تاکید داشت که "آنها هم فرزندان خدا هستند و حق دارند که در یک خانواده باشند. هیچ کس نباید آنها را کنار بگذارد یا زندگی را برایشان سخت کند. ما باید یک قانون وصلت شخصی ایجاد کنیم. در این صورت از نظر قانونی آن را پوشش داده ایم.

این حجم از حمایت پاپ از اصحاب قوم لوط نشان از ارادت پاپ به اصحاب قوم لوط و نیز تلاش وی برای عادی انگاری این فحشای عظیم در سطح جهان است.

پایان/

۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 19885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حسن فارغ التحصیل برتر IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      6 0
      گور بابای رهبر کاتولیک و لواط کاران
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      3 0
      پاپ خودشم مشکل داره کاملا مشخصه نداشت پشت این جماعت منحوس نجس رونمیگرفت....احتمالا در دوران کودکی خودش موردتعرض قرارگرفته یاخودش این کاراروباکسایی کرده....آدمایی که یه کاره ای هستن درموردهمون کارراحت وصریح صحبت میکنن وبه دیگران هم نسبت میدن (کلا فعل زشت رورواج میدن )....
    • مرصاد IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      2 0
      یه دوره‌ای مثال بود که اگه کسی خیلی ادعاش می‌شد می‌گفتن فلانی از پاپ کاتولیک تره! ولی با این توصیف حتی کاتولیک های معتاد و بزهکار هم از پاپ کاتولیک‌ترن چون حتی اونا هم می‌دونن انحراف کثیف قوم لوط چه گناه بزرگیه.