رسیدگی به شکوائیه های مالیاتی فعالان اقتصادی بدون فوت وقت صورت می گیرد

رئیس مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه ای از دستور مساعد وزیر اقتصاد برای رسیدگی بدون فوت وقت به شکوائیه مؤدیانی خبر داد که احساس می کنند مورد بی عدالتی قرار گرفته اند.

به گزارش تحریریه، به نقل از شادا، مجتبی فراهانی رئیس مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه ای که در نشستی با شرکت جمعی از کارآفرینان و صنعتگران به میزبانی شورای نگهبان سخن می گفت اظهار داشت: دکتر خاندوزی از ابتدای حضور خود در وزارت امور اقتصادی و دارایی نگاه ویژه ای به حوزه صنعت، کارآفرینی و اشتغال زایی دارند.

رئیس مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه ای گفت: وزیر اقتصاد به این مرکز دستور اکید داده است تا چنانچه یک مؤدی مالیاتی در حوزه مالیات ستانی به یقین رسیده است که در خصوص وی ناعدالتی صورت گرفته است، می تواند با رعایت شروط مربوط، به سامانه مرکز عالی دادخواهی، اقامه شکوائیه نماید و پرونده وی باید بدون فوت وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

این گزارش حاکی است، کارآفرینان و صنعتگران حاضر در این جلسه، از برخی اقدامات وزارت اقتصاد در خصوص ایجاد آرامش برای کارآفرینان، به ویژه در حوزه بانکی تقدیر کردند.

گفتنی است، این جلسه با حضور تعدادی از فقهای شورای نگهبان، مسئولان قوه قضاییه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت صمت و همکاران وزارتخانه به منظور بررسی مشکلات حوزه تولید و دیگر مسائل مرتبط، برگزار شد.

پایان/

۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 20013

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =