۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

بیدار باش!

بهاالدین قهرمانی نژاد
بیدار باش!

دکتر بهاالدین قهرمانی نژاد در یادداشتی به بررسی مسائل کلان در نظام ولایی پرداخته است.

ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و در آستانه عیدالله الاکبر، غدیر خم، به سخنی تعیین کننده از آن حضرت توجه کنیم. امیرمومنان علیه السلام در بیانی عالی فرمود: آن که به ندای ولی زمان خویش و به میل خود بیدار نشد، به ضرب لگد و چکمه دشمنانش، با خواری، خفت و به زور، بیدارش خواهند نمود( غررالحکم، ۶۳۰:۱).

این مهم در حوادث مهمی در شرایط امروز جهان و امت اسلامی، قابل مشاهده است. دشمن، پس از آن که توانست، توسط نفوذی هایی که بارها رهبری و امام جامعه، به خطر آن هشدار داد، شرایط اقتصادی ویران را در جامعه ایجاد کرده و خزانه پیش خرج شده را تحویل جریان انقلابی دهد، مدتی است که توسط عناصری به تعبیر رهبری سوپر انقلابی و پشیمان فعلی، بر طبل ناکارآمدی نظام ولایی می کوبد.

\عجیب است که اینها که بهانه شان معیشت مردم است در هشت سال گذشته که خودشان بانی آن بودند، دم برنمی آوردند. اینان مدتی است که برابر ماموریت واگذارشده با عقبه تخریبی گذشته با وقاحت تمام و دروغ پردازی، مردم را به قیام علیه ولایت فقیه دعوت می کنند. اینان به خود جرات داده اند که مانند فتنه ۸۸، نوک پیکان حمله خود را به طرف ولایت بگیرند که بر آمده از غدیر خم است. همان ولایتی که خواب را بر ستمگران زمان حرام کرده و بنیان اصلی شرف ،افتخار و آقایی ما در دنیاست.همان ولایتی که یکی از سربازانش به نام قاسم سلیمانی، دمار داعش را برآورد تا این سوپر انقلابی های دروغین از بابت اسیر نشدن اهل خانه شان به دست داعش، خیالشان راحت باشد.

در این ایام، باید با جهاد تبیین، مردم به ویژه جوانان را بیدار نماییم که علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد.دقت کنیم که غدیری ها اگر خواب روند، خوارج زمان بیدارند.

فاعتبروا یا اولی الابصار.

پایان/

۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 20352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =