اطلاعیه مهم سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص سامانه ملی مؤدیان مالیاتی

سازمان امور مالیاتی افتخار دارد به آگاهی مردم شریف کشور برساند همانگونه که در چند ماه گذشته وعده شده بود از امروز بیست و یکم تیرماه ۱۴۰۱ و همزمان با روز هوشمند سازی در هفته فرهنگ مالیاتی، امکان عضویت مؤدیان محترم در «سامانه ملی مؤدیان مالیاتی» در اجرای «قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان» فراهم آمده است.

به گزارش تحریریه، سازمان امور مالیاتی افتخار دارد به آگاهی مردم شریف کشور برساند همانگونه که در چند ماه گذشته وعده شده بود از امروز بیست و یکم تیرماه ۱۴۰۱ و همزمان با روز هوشمند سازی در هفته فرهنگ مالیاتی، امکان عضویت مؤدیان محترم در «سامانه ملی مؤدیان مالیاتی» در اجرای «قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان» فراهم آمده است.

بدین‌ وسیله از کلیه مؤدیان مشمول این قانون دعوت می شود جهت عضویت در این سامانه و ایجاد کارپوشه اختصاصی به نام خود، با مراجعه به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس my.tax.gov.ir، و انتخاب گزینه «عضویت در سامانه مؤدیان و ایجاد کارپوشه»، مشخصات کاربری ورود به کارپوشه را از طریق پیامک دریافت نمایند.

بدیهی است درحال حاضر عضویت در «سامانه ملی مؤدیان» برای مؤدیان علاقه مند اختیاری است و در ماه های آینده حسب فراخوان‌های اعلامی سازمان امور مالیاتی کشور، مؤدیان مشمول مکلف به عضویت در این سامانه خواهند بود.

اطلاعیه مهم سازمان امور مالیاتی کشور

پایان/

۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 20373

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =